SLUŠKINJA

'SLUŠKINJA' JE VIRTUOZNO REŽIRAN EROTSKI TRILER KOREJSKOG MAJSTORA Za Parka su žene superiorne u odnosu na ništarije i gubitnike od muškaraca

Neće vam biti lako - bar u početku - proniknuti u radnju novog filma korejskog majstora Park Chan-wooka (“Oldboy”, “Simpatija za gđu. Osvetu”).

Mlada cura zapošljava se kod japanske plemkinje, kojoj udvara naočiti prevarant želeći joj preoteti imutak i strpati je u ludnicu. Naravno treba mu pomoć zgodne sluškinje, a tu se mota i postariji erotoman koji Japanku koristi na erotskim seansama za otmjenu klijentelu. Situacija se donekle zakomplicira kad među dvije žene započinje ljubavna veza, no isprva se i to čini kao dio unaprijed promišljenog plana. Prvi dio završava njegovom realizacijom, međutim, tu se zbivanja vraćaju unatrag i sagledavamo ih zatim iz nešto drukčije perspektive.

Kod modernista Chan-wooka poigravanje fabulom najnormalnija je stvar, puno je važnija tema odnosa žena i muškaraca, pri čemu se prve pokazuju kao superiornije, a drugi kao ništarije i gubitnici.

Ipak, ključna je njegova virtuozna režija: tako delikatno napravljene erotske scene ne pamte se još od “Carstva čula” Nagise Oshime, no dok japanski genijalac nije zazirao od “hardcore” prizora, Korejanac smatra da mu je i “softcore” dostatan da uzbudi gledatelja.

Pritom je njegov vizualni prosede tako impresivan, da će mnogi poželjeti gledati film i nekoliko puta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:31