PAVIČIĆ IZ CANNESA

Pogledali smo film u koji je Coppola ‘utukao‘ vlastitih 120 milijuna dolara. Nepojmljivo je grozan!

Aubrey Plaza u Megalopolisu

 American Zoetrope/planet/profimedia/American Zoetrope/planet/profimedia
Dok čovjek gleda "Megalopolis", ima osjećaj da je sve što Coppola propovjednički orno želi poručiti u filmskoj srednjoj struji već bilo rečeno - ali rečeno stilski ljepše, suptilnije, manje tezično, zapravo i politički promišljenije

Godine 1979. tada 40-godišnji američki režiser Francis Ford Coppola stigao je u Cannes predstaviti svoj novi film. Taj film zvao se "Apokalipsa danas", a uoči premijere se činilo da mu se ne piše dobro.

U tom trenutku, Coppola je za sobom već imao dva "Kuma" i "Prisluškivanje" i bio ozbiljne redateljska zvijezda. Za svoj novi projekt odabrao je slobodnu adaptaciju Conradovog "Srca tame" ambijentiranu u Vijetnamski rat. No, do tog ljeta 1979. sve je oko filma krenulo nakrivo. Produkciju na Filipinima otežavali su monsuni i džungla. Režiser je izgubio kontrolu i nad minutažom i nad budžetom. Knjigovodstvo filma ozbiljno se nakrivilo na crveno, a Coppola nikako film nije mogao skratiti na manje od četiri sata. Mediji su o snimanju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 00:01