OTVORENA VRATA

‘Kino nije opasno i pozivamo gledatelje da se bez straha vrate u dvorane‘

 Goran Mehkek/Cropix
Mutirani virus, horor, SF, dječji filmovi i distopija elementi su koji se pojavljuju u šest duhovitih i inteligentnih spotova

Šest neobuzdano zabavnih spotova prepunih virusa, straha, humora, čak i dubrovačkog plesa linđo, djece, genijalnih glumaca i ludih redatelja od jučer zovu gledatelje u kino dvorane kako bi, umjesto straha, pronašli zabavu i dobar smijeh.

I ovako se može opisati promotivna akcija hrvatskih filmaša, predvođenih HAVC-om, kojom se pokazuje kako su tvrdoglavi i otporni na sve da bi radili ono što im jedino ide - filmove.

Povratak u kino!

Jučer pokrenuta promotivna kampanja “Povratak u kino!”, kojom se pozivaju gledatelji da se bez straha upute u kino dvorane, pokazuje da kreativnosti i promišljanja nije nestalo.

- Kino opstaje - rekao nam je Chris Marchich, ravnatelj HAVC-a, najavljujući program emitiranja hrvatskih filmova po kino dvoranama Hrvatske, izbor filmskih hitova koje najavljuje serijal spotova montiranih od isječaka filmova koji će se prikazati u kinima. Spotovima hrvatska filmska industrija poručuje gledateljima da se vrijedi vratiti u kino jer kino nije opasno.

Veliki filmovi nisu za gledanje na malim ekranima mobitela, jedna je od misli koja je vodila filmaše da poruče gledateljima da kino nije opasno ni u doba pandemije. Nakon što je Hrvatski zavod za javno zdravstvo u suradnji s Ministarstvom kulture i medija pripremio preporuke za poslovanje koje znače siguran rad djelatnika i posjetitelja multipleksi su jučer započeli s radom, a neovisne kino dvorane, osobito ljetna kina, već rade, pa je i kampanja zajednička.

Program hrvatskog filma multipleksi će obilježiti već 25. kolovoza prikazivanjem filma redateljica Vlatke Vorkapić “Sonja i bik”, “Posljednjim Srbinom u Hrvatskoj” Predraga Ličine i filmom “Šegrt Hlapić” Silvija Petranovića.

Oprezni optimizam

- Ideja je nastala prije nekoliko mjeseci, htjeli smo pokazati gledateljima da filmska industrija nije nestala, da hrvatski filmaši i dalje rade, htjeli smo pokazati oprezni optimizam - kaže Chris Marchich, dodajući kako se i dalje radi, iako su planovi nešto izmijenjeni. - Naravno, sve se radi u okruženju korone, ali imamo puno razumijevanje i partnera i Ministarstva i nadamo se povratku u prijašnji ritam - govori o aktivnostima HAVC-a.

Alen Munitić, vezan uz mrežu nezavisnih kina kojih ima 66 po cijeloj zemlji, uz producenta Zagreb film festivala, Hrvoja Laurentu i Hrvoja Hribara, birao je naslove koji će se prikazivati po kinima, hrvatski program. - Odabrani su ne samo nedavno snimljeni filmovi nego i klasici kako bi se publika mogla podsjetiti njihova sadržaja, a nama u nezavisnim kinima to je važno jer promovira produkciju koja je definirala hrvatsku kinematografiju - rekao je Munitić.

Hrvoje Laurenta ističe da su htjeli izbjeći “prvoloptaški štih” pri pomisli na hrvatske filmove. Kreativnu ekipu su činili producentica Vanja Sremac, redatelj Hrvoje Hribar i Tomislav Stojanović, Marko Ferković, Jelena Drobnjak i Vanja Siruček kao ekipa montažera. Uz njih, na spotovima, ustvari, mikro-filmovima su radili i Simon Bogojević Narath kao animator, Ivan Zelić kao dizajner zvuka, Sven Medvešek i Žarko Potočnjak dali su svoje glasove, Katarina Janković bila je izvršna producentica, a Šesnić&Turković su dizajnirali kampanju.

- Spotovi su nastali kroz interakciju izvanrednih redatelja, Jelene Drobnjak, Marka Ferkovića, Vanje Siručeka i Tomislava Stojanovića - kaže Hribar koji je s Vanjom Sremac osmislio okvire kampanje.

Sav prihod od ulaznica ići će u digitalnu obnovu filma Dušana Vukotića “Sedmi kontinent”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 00:38