Američki medijski div Disney izvijestio je da je prvo fiskalno tromjesečje zaključio s dobiti zahvaljujući streamingu sadržaja, koji je nadoknadio pad u odjelu parkova i organizacije odmora zbog mjera suzbijanja covida 19.
U tromjesečnom razdoblju zaključno s 2. siječnja Disney je poslovao s neto dobiti od 17 milijuna dolara. U istom razdoblju godine ranije iznosila je 2,11 milijardi dolara. Prihodi su mu potonuli 22 posto, na 16,25 milijardi dolara.
Pandemija koronavirusa najteže je pogodila odjel parkova koji su bili zatvoreni ili su radili smanjenim kapacitetom a kružna su putovanja odgođena. Prihodi su mu prepolovljeni, na 3,59 milijardi dolara. Pali su i prihodi u odjelu distribucije medija i zabave, daleko skromnijih pet posto, na 12,66 milijardi dolara.
Potpora rezultatima medijskog diva bili su prihodi kanala za streaming sadržaja Hulu, ESPN+ i Disney+, koji su porasli 73 posto, na 3,5 milijardi dolara. Broj pretplatnika na servis Disney+ više je nego utrostručen, na 94,9 milijuna, Hulu ih je bilježio 39,4 milijuna, 30 posto više nego u istom razdoblju godine ranije, a ESPN+ 12,1 milijun, 83 posto više nego u istom razdoblju godine ranije.
Kompanija očekuje da će parkovi u Kalifoniji i u Parizu ostati zatvoreni do kraja ožujka, a nadaju se, prema riječima financijske direktorice Christine McCarthy, da će onaj u Hong Kongu biti otvoren i prije travnja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....