Vlatka Škoro umjetnica je koju sam zapazila još od njezinih skulptura Indigo djece, izvedenih od umjetnog materijala. Skulpture su u sebi imale senzore pa bi, kad bi im se približio posjetitelj, reagirale, trepćući, kolutajući očima, fućkajući.
U međuvremenu je doktorirala na kiparskom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu na temu “Skulptura u kontekstu umjetne inteligencije”. Prije nepunih godinu dana o njoj sam pisala kada je izložila u Galeriji Matice hrvatske, ciklus “Životinje”, koju čine četiri velike, klasično oblikovane skulpture, tri su životinje i jedan je čovjek. Označio je to njezin povratak klasičnoj skulpturi.
Sada u Galeriji Bačva Hrvatskog doma likovnih umjetnika izlaže svoj rad pod nazivom “Čopor”. Skupina je od dvanaest novih skulptura afričkoga divljeg psa idejno okupljenih oko Alfe, skulpture afričkoga divljeg psa iz rastućeg ciklusa Životinja (2019.) izloženog prošle godine u Zagrebu i, u proširenom izdanju, Osijeku.
Čopor je nastavak, odnosno svojevrsni produžetak, rečenog ciklusa. Predgovor izložbi piše Ivan Roth, a može se pogledati do 22. ožujka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....