Kako bi obilježio Međunarodni dan žena McDonald's je na jednom od svojih restorana u Kaliforniji preokrenuo logo koji sada umjesto slova M prikazuje W (kao "women", to jest "žene" na engleskom jeziku).
Osim toga, najavljeno je da će u četvrtak logo biti preokrenut na svim digitalnim kanalima restorana te da će 100 restorana imati “posebna pakiranja i vrećice, a osoblje će nositi specijalizirane majice i kape”.
- Kao znak proslave žena diljem svijeta, i po prvi put u povijesti našeg postojanja, preokrenuli smo poznate lukove na Međunarodni dan žena u čast nevjerojatnih postignuća žena - rekao je McDonald'sov glasnogovornik Business Insideru.
Naravno, McDonald's nije jedina tvrtka koja obilježava ovaj dan.
Jedna od njih je whisky brend Johnnie Walker koji ima limitiranu ediciju “Jane Walker” whiskyja koja će biti dostupna tijekom ožujka. Za svaku prodanu Jane Walker bocu, Johnnie Walker će donirati jedan dolar organizacijama koje se bave ženskim pravima.
Net-A-Porter također slavi žene i to sa šest drugih brendova (Bella Freund, Chloé, Ganni, Off White, Rosie Assoulin i Stella McCartney) puštajući u ponudu različite majice s dizajnom vezanim uz žensku snagu i hrabrost. Profit od prodaje tih majica bit će doniran u humanitarne svrhe.
Međunarodni dan žena obilježava i Google, koji će od danas omogućiti vlasnicima da svoje tvrtke i poslove obilježe kao “Women led” na Google Mapsu.
- Težimo organizaciji svjetskih informacija tako da uključuje sve ljude, a ove godine dodajemo oznaku koja označava poslove koje vode žene da pomognemo u njihovoj promociji – izjavio je Googleov glasnogovornik TechCrunchu.
With 86% of US moms worried about the type of role models their daughters are exposed to, we are committed to shining a light on empowering female role models in an effort to inspire more girls.
— Barbie (@Barbie) March 6, 2018
Join us by sharing your role models using #MoreRoleModels. #IWD2018 pic.twitter.com/FnEuBsDh23
Mattel je Međunarodni dan žena proslavio novom kolekcijom Inspiring Women koja uključuje 17 Barbie lutaka koje predstavljaju stvarne žene koje djevojčicama služe kao uzori. Tako postoji lutka američke pionirke avijacije Amelie Earhart, NASA-ine matematičarke i fizičarke Katherine Johnson (čiji je rad prikazan u Oscarom nominiranom filmu Hidden Figures), meksičke slikarice Fride Kahlo i drugih “nevjerojatnih žena koje su pomogle utrti put mladim djevojkama”.
- Oduševljeni smo što možemo predstaviti uzore iz stvarnog života kako bi podsjetili mlade djevojke da mogu postati što god žele – objavljeno je na Barbie web stranici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....