PSIHOLOGIJA USPJEHA

ŠTO USPJEŠNI LJUDI RADE PRETKRAJ RADNOG VREMENA Bitan je stav i ovih 5 stvari koje ne smijete preskočiti!

 AFP

Provodite li posljednjih deset minuta na radnom mjestu zureći u sat ili planirajući sljedeći radni dan? Postoje rituali koje svi uspješni ljudi (u manjoj ili većoj) mjeri dijele, a tiču se sljedećih zadataka.

1. Pametan piše...

Uspješni ljudi na oku uvijek drže svoju "To do" listu, kojoj posebnu pažnju posvete upravo na kraju radnog dana. Odvojite 10 minuta i bacite oko na listu zadataka od današnjeg dana. Obratite pažnju jeste li izvršili sve važne zadatke i napravite listu za sutrašnji radni dan.

2. Organiziraju radni stol i desktop

Kada je riječ o produktivnosti, psiholozi i stručnjaci za ljudske potencijale slažu se u jednom - dobra organizacija pola je posla. Pregledna radna površina na računalu i stolu - važan su pokazatelj učinkovitosti zaposlenika. Stoga, odvojite nekoliko minuta kako biste obrisali i očistili sve nepotrebne stvari koje bi vam mogle smetati sljedeći dan.

3. Prate svoju dnevnu učinkovitost

Lynn Taylor, autorica bestselera How to Manage Childish Boss Behavior and Thrive in Your Job, tvrdi kako je uistinu važno radni dan završiti kratkim pregledom svega što je taj dan učinjeno. Takav oblik "povratne informacije" dati će vam smisao i osjećaj zadovoljstva zbog kojeg ćete imati još više radnog elana i volje za održavanjem tog tempa.

4. Upute kolege u svoju dostupnost u vremenu kada nisu na poslu

Uspješni ljudi na kraju radnog dana svjesno odluče hoće li, i u kojoj mjeri, biti dostupni svojim kolegama i partnerima, ukoliko iskrsne neka hitna situacija.

- Naglasite da ćete, primjerice, uz računalo ili odnosno mail biti između 20 i 21 sat ili im dajte da znanja da odgovarate samo na telefonske pozive ili pak da ne odgovarate na ništa - poručuje Lynn Taylor i dodaje kako se to naravno mijenja iz dana u dan.

5. Odlaze s pozitivnim stavom

Pravi lideri ured i kolege nikada neće napustiti čangrizavim komentarima ili lošeg raspoloženja. Psihologija koja stoji iza toga vrlo je jednostavna: osmijeh i dobro raspoloženje čine čuda u radnoj okolini i trebali bi biti imperativ prilikom dolaska, ali i odlaska s posla.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 11:26