Razlika je pozitivna u korist neživotnih osiguranja dok su životna osiguranja zabilježila pad u odnosu na svibanj prošle godine. Među osiguravateljima na vrhu je i dalje Croatia osiguranje sa 38,56 posto ukupnih premija, a na tržištu neživotnih osiguranja udio je još veći, 45,72 posto. U segmentu života pak Croatia osiguranje je ostvarilo premiju od 141,3 milijuna kuna te s udjelom od 14,26 posto zauzima drugo mjesto. Na drugome je mjestu ukupno Allianz sa 11 posto, a na prvom je mjestu u životnim osiguranjima s ukupno 16% tržišta.
Euroherc je pak na kraju svibnja po visini ukupne premije, od 427,8 milijuna kuna, zauzimao treće mjesto i 10,19 posto udjela na hrvatskom osiguravateljnom tržištu. Cjelokupna premija Euroherca ostvarena je u neživotnim osiguranjima, u kojima taj osiguravatelj zauzima 13,19 posto tržišta, odnosno nalazi se na drugom mjestu po vrijednosti premije.
Podaci HUO-a pokazuju i da se najveći dio, odnosno 1,22 milijarde kuna ili 28,42 posto ukupne premije u svibnju ove godine odnosi na police osiguranja vozila. Slijede premije od životnog osiguranja (834,6 milijuna kuna, odnosno 19,45 posto), ostalog osiguranja imovine (468 milijuna kuna ili 10,91 posto) te osiguranja cestovnih vozila (452,6 milijuna kuna ili 10,55 posto).
NT
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....