Hrvatski Telekom (HT) od početka svibnja primijenit će novu organizaciju posla, pri čemu će sve aktivnosti povezane s korisničkim iskustvom - pozivni centar, tehnička podrška i operacije, biti smještene u područje za privatne korisnike i područje za poslovne korisnike, priopćeno je u utorak iz HT-a.
Kako se navodi, Nadzorni odbor HT-a u utorak je na sjednici podržao projekt reorganizacije HT-a, kako bi cijela kompanija preuzela više odgovornosti za svoje korisnike u novoj fazi poslovanja koja će uslijediti.
Ključna promjena je da kompanija korisničko iskustvo uže i jače veže uz svoj brand i svoje usluge, ističe se.
Zato je Nadzorni odbor donio odluku da će od 1. svibnja na razini Uprave sve aktivnosti povezane s korisničkim iskustvom - pozivni centar, tehnička podrška i operacije, biti smještene u područje za privatne korisnike i područje za poslovne korisnike.
Sadašnjem članu Uprave i glavnom direktoru za korisničko iskustvo Borisu Bateliću 1. svibnja ističe mandat i od tog datuma stupa na snagu nova organizacija Uprave koja ukida tu funkciju.
"U četverogodišnjoj fazi transformacije koja je iza kompanije, bilo je ključno osigurati preduvjete za kvalitetniju komunikaciju i brigu o korisniku. Zahvaljujući Borisu Bateliću to je učinjeno s najviše upravljačke razine i HT je uz njega mnogo naučio o važnosti i upravljanju korisničkim iskustvom", stoji u priopćenju.
Navodi se i da će Uprava raditi u sastavu od šest članova: Davor Tomašković, predsjednik, Daniel Daub, zadužen za financije, Boris Drilo, zadužen za tehničke i informacijske funkcije, Nataša Rapaić zadužena za segment privatnih korisnika i njihovo korisničko iskustvo, Saša Kramar, zadužen za segment poslovnih korisnika i njihovo korisničko iskustvo te Marija Felkel zadužena za funkcije ljudskih resursa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....