ZAGREB - U Hrvatskoj trenutno postoji više od 60 portala za grupnu kupovinu, a procjenjuje se da se takvom kupnjom mjesečno ostvari oko milijun eura prometa, pokazalo je istraživanje GfK Centra za istraživanje.
To je istraživanje GfK proveo na online uzorku od oko 400 građana starijih od 18 godina, pri čemu napominju da u Hrvatskoj više od 63 posto građana starijih od 15 godina koristi internet putem kojeg se većinom i odvija grupna kupovina.
Ispitanih 64 posto online korisnika izjavilo je da su članovi nekog od servisa grupne kupnje i primaju njihove 'newslettere', pri čemu su brojnije žene od muškaraca (73 prema 54 posto).
Oko 50 posto online korisnika barem jednom je kupilo nešto preko nekog servisa za grupnu kupnju, pri čemu su opet brojnije žene, a kupnje su se najčešće odnosile na kozmetičke usluge. Na drugom su mjestu kupovine nekih konkretnih proizvoda i putovanja, pa gastro ponuda te kupovina odjeće, obuće ili modnih dodataka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....