'NEXTGEN CUP CHALLENGE'

DESET MILIJUNA DOLARA ZA DIZAJNIRANJE ČAŠE Starbucks pokrenuo fond s ciljem da riješe jedan od važnijih problema cijele industrije

Ilustracija, Starbucks
 Jamal Saidi / REUTERS

Starbucks je pokrenuo fond u vrijednosti 10 milijuna dolara za dizajniranje čaša koje se mogu reciklirati, piše CNN.

Jedan od najvećih prodavača napitaka od kave na svijetu koji u svom vlasništvu ima više od 25 tisuća kafića, sada se udružio s investicijskom tvrtkom Closed Loop Partners, specijaliziranom za inovativna rješenja u recikliranju, jer je godinama sam bezuspješno pokušavao pronaći rješenje.

Zajedno su oformili konzorcij NextGen Cup Challenge koji će pružati podršku poduzetnicima koji rade na osmišljavanju biorazgradivih čaša.

Ako u tome i uspiju, Starbucks obećava da će patent učiniti javno dostupnim. U svijetu se godišnje iskoristi 600 milijardi plastičnih i kartonskih čaša, kojima je za razgradnju potrebno i do 20 godina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 08:58