Započinjete li svoj posao, već se neko vrijeme bavite poduzetništvom, ili radite dinamičan posao te sustavno tražite partnere, klijente ili nove projekte - važno je biti dobro organiziran i spreman na brojne izazove.
Znate li prepoznati priliku kada za nju dođe vrijeme? Alat koji je pritom dobro imati pri ruci su tri liste sa kojih ćete uvijek dobiti ono što vam u određenom trenutku treba.
Lista zadataka
Lista koju nitko ne želi gledati, a istovremeno lista koja će vam pomoći da obavite svoje dnevne aktivnost i ne zaboravite brojne obaveze.
Važno je planirati unaprijed i ne pretjerati s listom obaveza i zadataka. Neka prve tri stvari budu prioritet i njih riješite odmah na početku radnog dana, a ostale zadatke pokušajte dozirati i ne opterećivati se previše.
Lista potencijalnih vanjskih suradnika
Samo zato jer nešto možete učiniti, ne znači da to morate učiniti. Angažiranje vanjskih suradnika pomoći će vam da se bolje organizirate i posvetite pažnju stvarima koje su važnije i imaju veći utjecaj na poslovanje.
Nakon što napravite listu zadataka za određeni projekt, razmislite koje korake biste mogli prepustiti nekom drugome, a koje biste željeli raditi sami. Na taj način ćete povećati produktivnost, ali i kvalitetu obavljenog posla.
Lista svega što želite postići
Poznata TV voditeljica Oprah Winfrey svojedobno je izjavila kako ljudi postaju ono u što vjeruju. Pa, u skladu s tom životnom filozofijom, možda je vrijeme da propitate svoju budućnost i smjer u karijeri.
Ugledni profesor s kavlifornijskog sveučilišta Dr. Gail Matthews, u svom je istraživanju otkrio kako šansu za ostvarenjem ciljeva povećavate za 33 posto, ukoliko te ciljeve zapišete.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....