Unatoč sve glasnijim pričama o lošim rezultatima, ne vidi se da se Gwyneth povlači iz Goopa, ona je sveprisutna u brendu, a čak i njezina 20-godišnja kći Apple stažira u tvrtki, dok iz Goopa odgovaraju da su se otpuštanja provela zbog restrukturiranja.
Goop, tvrtku koja se smatra jednim od "prvih pokretača u e-commerce prostoru" 2008. godine je osnovala, tada zasićena glumom, oskarovka Gwyneth Paltrow, za svojim kuhinjskim stolom. Bio je to pun pogodak - nastalo je pravo poslovno carstvo, jedan od najvažnijih lifestyle brendova koji je plijenio pažnju svijećama koje su nosile nazive poput "This Smells Like My Vagina", savjetima za bolji, zdraviji život na portalu brenda od kojih su se liječnici hvatali za glavu i vibrator prstenima od 24-karatnog zlata. I danas Goop nudi ekstravagantne stvarčice koje obećavaju život u balansu - od FireLight infracrvene saune ili Lyma Laser Kim Kardashian do Rolexa, međutim, privlačnost Goopa, čini se, nije više tako magnetična - tvrtka je nedavno otpustila 40 zaposlenika, pišu američki mediji, rezultati nisu sjajni, a vlasnica se ponovno vraća filmu.
Paltrow je ranije otkrila da se povlači iz glume kako bi se usredotočila na Goop, svoj lifestyle i wellness brend. “Još uvijek ću povremeno malo glumiti, ali Goop stvarno zahtijeva gotovo svo moje vrijeme,” rekla je u emisiji Today 2017. godine. “Imala sam nevjerojatnu glumačku karijeru, ali imala sam i duboku strast prema stvaranju sadržaja, izvrsnih proizvoda i kuriranju stvari. To se polako razvijalo, imalo je dugu fazu sazrijevanja, a sada je to, recimo, prava tvrtka.”
Osnivačica Goopa sada ponovno započinje glumačku karijeru u filmu "Marty Supreme", drami inspiriranoj profesionalnim igračima stolnog tenisa, u kojem glumi s jednim od najpopularnijih glumaca trenutka, Timothéejem Chalametom, što će joj biti prvi film nakon uloge u filmu "Osvetnici: Završnica" iz 2019. godine. Upravo se ovih dana dijele snimke strastvenog filmskog poljupca dvoje glumaca, a Gwyneth na sva strane promovira film.
Unatoč sve glasnijim pričama o lošim rezultatima, ne vidi se da se Gwyneth povlači iz Goopa, ona je sveprisutna u brendu, a čak i njezina 20-godišnja kći Apple stažira u tvrtki, dok iz Goopa odgovaraju da su se otpuštanja provela zbog restrukturiranja. Stručnjaci razglabaju je li posrnuće brenda rezultat toga što Goop nije uspio pridobiti novu generaciju mladih imućnih žena ili je stvar u tome da se u međuvremenu pojavilo jako mnogo celebrity brendova i da je tržište prezasićeno, no neki tvrde da njezin povratak glumi samo može pridonijeti Goopu, nikako ga oštetiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....