Glazbenik iz Rijeke, koji je nedavno dobio drugog sina, otkriva tko mu je trenutačno jedan od najvažnijih saveznika - i kad preslušava svoje još neobljavljene pjesme i kad sa suprugom planira obiteljski izlet.
"Preferiram SUV vozila - s malo sportske doze. Zato me oduševio Renault Austral - prvo izgledom, a potom i kvalitetom te tehnologijom. Ima čak 27 sustava za pomoć u vožnji, a na autocesti praktički sve radi sam - drži smjer i odstojanje od automobila koji se nalazi ispred njega... Može se napraviti ozbiljna kilometraža bez puno umora", govori pjevač Marko Tolja, dodajući da njegov četverogodišnji sin Maro u automobilu najviše voli razgovarati s Googleom. Trenutačno mu je, kaže, najveća fora "pričati" s Djedom Mrazom.
Riječki glazbenik i njegova supruga Ana prije tri tjedna dobili su i drugog sina, Niku, pa je jasno da su im kao obitelji komfor i sigurnost najvažnije stavke. U Australu ima mjesta za dvije dječje autosjedalice, a prtljažnik je velik (u ponudi su modeli od 555 do 1450 litara obujma). I u kabini ima mnogo prostora, kao i pretinaca za stvari, pa kada krenu na izlet, uz prtljagu i kolica stane i dječji bicikl ili romobil.
Marko Tolja sebe opisuje kao opreznog vozača, a zbog prirode svog posla, godišnje prijeđe i do trideset tisuća kilometara automobilom.
"Nastojim biti što mirniji iako me neki sudionici u prometu, za koje uopće ne razumijem kako su položili vozački ispit, lako izbace iz takta. Doživio sam razne situacije na cesti i zato mi je važno da je automobil koji vozim pouzdan, ali i da se u njemu ugodno osjećam, da mi je vožnja gušt", govori. Kad putuje sam, često preslušava svoje još neobjavljene pjesme, što je, kaže, pravi užitak uz zvučni sistem Harman Kardon.
Renault Austral u potpunosti odgovara potrebama i životnom stilu Marka Tolje. Drago mu je što vozi SUV, koji je zadnjih godina jako popularan, jer nije pretenciozan niti ekstravagantan. A unatoč činjenici da je riječ o robusnom modelu, vizualno je profinjen i dizajn mu je sportsko - elegantan. Njegov izgled rezultat je Renaultove filozofije "Nouvelle Vague" prema kojoj se od 2021. osmišljavaju svi njihovi budući automobili, a poanta je da se u dizajnu poštuje tradicija tvrtke duga 120 godina te da se istovremeno koriste najnaprednije tehnološke inovacije iz područja autoindustrije.
Marko Tolja osobito hvali sustav "4Control" koji pojednostavnjuje upravljanje zakretanjem četirima kotačima, što povećava okretnost pri nižim brzinama te osigurava stabilnost i sigurnost pri višim brzinama, a pomaže i prilikom parkiranja u gradu.
"Pravi je obiteljski auto, ali ima i sve one "stvarčice" koje vesele jednog zaljubljenika u dobra vozila poput mene. Oprema Alpine je uistinu bogata, često kažem da nema čega nema", zaključuje Marko Tolja.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria x Renault
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....