Baby Lasagna

 JESSICA GOW/TT/SHUTTERSTOCK
Novitet Eurovizije

Što je "Izbor producenta", opcija koja bi mogla utjecati na sudbinu Baby Lasagne u velikom finalu

Predstavnik Hrvatske nakon prolaska u finale izvukao je opciju "Producer‘s Choice (Izbor producenta)" što znači da će producenti showa odlučivati o redoslijedu njegovog nastupa na velikom finalu u subotu.

Predstavnik Hrvatske nakon prolaska u finale izvukao je opciju "Producer‘s Choice (Izbor producenta)" što znači da će producenti showa odlučivati o redoslijedu njegovog nastupa na velikom finalu u subotu.

Medijska senzacija Baby Lasagna spektakularnim nastupom u prvoj polufinalnoj večeri zapalio je Arenu u Malmöu i odveo Hrvatsku u finale Eurosonga! Reakcije u medijima i na društvenim mrežama podižu stanje euforije na sasvim novi nivo, a šanse za pobjedu Lasagni su narasle na visokih 37 posto. Malo tko se nije naježio na prizore prepune dvorana koja zajedno s njim pjeva i tisuće svjetala koja se pomiču u ritmu koreografije Rim Tim Tagi Dima.

No, društvenim mrežama nakon prvog polufinala počeli su kružiti komentari zabrinutih obožavatelja Baby Lasagne koji smatraju da bi mu jedna stvar mogla malo otežati situaciju. Naime, natjecanje za pjesmu Eurovizije uvelo je prošle godine promjenu u načinu na koji se odlučuje o poretku velikog finala. Posljednjih godina, zemlje koje su se kvalificirale iz polufinala i "velikih 5" nasumično su birale u kojoj će polovici velikog finala nastupiti. Producenti showa potom su odlučili gdje će u prvoj polovici (pjesme od 1 do 13) ili pak drugoj (pjesme od 14 do 26) velikog finala nastupiti ti izvođači. Prošle godine uvedena je nova kategorija “Producer‘s Choice (Izbor producenta)”. Izvođači nasumično izvlače za redoslijed svog nastupa pa tako mogu izvući nastup u prvoj polovici večeri, u drugoj polovici ili pak novu opciju izbora producenta. Dakle ako izvođač izvuče "Producer‘s Choice" nasumičnim izvlačenjem - producenti emisije će tu pjesmu moći smjestiti bilo gdje u prvu ili drugu polovicu večeri. Promjena znači da će sada postojati 6 mjesta za odabir u prvoj polovici večeri, 6 u drugoj polovici i 13 mjesta po izboru producenta. Na taj način producenti showa imaju priliku dodatno istaknuti sve pjesme u velikom finalu. Christer Björkman, prošlogodišnji producent natjecanja, objasnio je tada razloge promjene: “Sve je u stvaranju najbolje moguće TV emisije i davanju prilike svim umjetnicima da zablistaju. Prethodnih godina, uz izvlačenje samo prvog i drugog dijela večeri znalo se dogoditi da mnoge balade završe u istom dijelu emisije ili su mnogi favoriti izvučeni za izvođenje u istoj polovici. Dodavanje fleksibilnosti ovom novom opcijom daje mi mogućnost stvaranja još boljeg protoka različitih tempa i još uzbudljivijeg velikog Finala", rekao je.

Velikih 5 već su izvlačili za poredak nakon njihove druge probe u subotu 4. svibnja, a poznato je samo da je Švedska izvukla prvo mjesto. Poredak preostalih četiriju zemalja koje imaju izravan prolazak u finale otkrit će se nakon 2. polufinalne večeri u četvrtak. U sinoćnjem prvom polufinalu prolaz su izborili: Srbija, Portugal, Slovenija, Ukrajina, Litva, Finska, Cipar, Hrvatska, Irska i Luxembourg.

Svaki od finalista izvukao je jednu od tri opcije iz zdjele odmah nakon emisije, uživo na službenom TikTok kanalu Eurovizije. Preostalih 10 kvalificiranih iz drugog polufinala također će izvlačiti među preostalim opcijama uživo na TikToku nakon što show završi u četvrtak, 9. svibnja. Kada se odabere svih 25 opcija, producenti će u ranim jutarnjim satima u petak 10. svibnja sastaviti raspored za veliko finale 68. Eurosonga, a zatim će ga objaviti na web stranici natjecanja i kanalima društvenih mreža. Naš Marko izvukao je sretnu ili nesretnu novu opciju izbora producenta. Budući da ona uključuje njihovo taktiziranje oko redoslijeda, za Hrvatsku će do kraja biti neizvjesno hoće li nam ono ići na štetu ili u korist.

Linker
12. studeni 2024 12:23