Dizajneri su predstavili svoje varijante jelovnika u kojima istaknuto mjesto zauzimaju zdravo voće i povrće te omiljene ljetne slastice kao što je sladoled.
Da moda može biti itekako zabavna, dokazuje kolekcija brenda Loewe čiji je kreativni direktor Jonathan Anderson ilustracije svakodnevnih namirnica printao na elegantne kreacije od luksuznog satena, a jedan od najvećih hitova - i to viralnih - postala je njegova torbica u obliku rajčice iza koje je zanimljiva priča.
Naime, dizajner je odlučio kreirati modni dodatak u obliku popularnog voća (rajčica je botanički voće, ali se kulinarski smatra povrćem) nakon što je jedan od korisnika X-a (bivšeg Twittera) podijelio fotografiju prekrasne crvene rajčice sa zelenom peteljkom te uz fotografiju napisao "Ova rajčica je baš Loewe", aludirajući na razigranost kreativnog direktora Jonathana Andersona koji nije samo jednom iznenadio svojim neobičnim modelima prvenstveno modnih dodataka poput torbica i cipela.
Dizajner je ubrzo primijetio "buku" koja se stvorila oko Loewe rajčica i odlučio iskoristiti viralni trenutak te podijelio sve na svojem Instagram profilu. Ipak, nije stao na tome, već je dizajnirao pravu pravcatu torbu koja nalikuje rajčici od koje je sve krenulo te oduševio svoje obožavatelje pokazavši im da je "meme postao stvarnost". Rajčica-torbica ima sve karakteristike rajčice od koje je sve krenulo - Jonathan je zadržao duboke "brazde" kakve krase i original, dok je peteljka riješena u zlatnoj formi s logotipom brenda pri vrhu.
Ipak, nije jedini koji je inspiraciju potražio u prirodi. Olivier Rousteing iz kuće Balmain se pak nadahnuo nadrealizmom po kojem su poznate kreacije kuće Schiaparelli: kreirao je večernje torbice i nakit u obliku grozdova, a na raskošne večernje haljine printao je masline, jabuke, jagode, borovnice...
Sličnih kreacija ima i u kolekcijama komercijalnih brendova, pa se zabavite birajući odjeću i modne dodatke s printom vama omiljenog voća ili ljetnih slastica: ti će komadi “začiniti” svačiji stil, a kako su minimalističkog dizajna, možete ih nositi i u ozbiljnim, poslovnim kombinacijama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....