Na ulicama New Yorka snimljena je nova kampanja za Studio kolekciju brenda H&M, s manekenkom Adut Akech u glavnoj ulozi. Kampanja pod nazivom 'Magic Release' donosi bezvremenske jesenske klasike za suvremenu ženu.
Od vune i pletenine do party komada, nova jesenska H&M kolekcija najavljena je novom kampanjom snimljenom u New Yorku i priziva magičnu, šik i elegantnu jesen u modnim klasicima i modernim komadima za svakodnevicu.
Kolekcija se sastoji od upečatljivih komada i klasičnih silueta poput šljokičaste midi suknje s resicama ili visokih kožnih čizama i hlača pa do vunenih kaputa i toplih pletenih vesti i ogrtača. U ovoj kolekciji švedska modna kuća ostala je pri neutralnim i zagasitim bojama, u prvom redu crnoj koja se nosi u kombinaciji s bijelim komadima, popularnim bež i smeđim tonovima te tamno zelenim bojama, poput kožne haljine s ukrasnim dugmićima i kragnom.
"Bili smo inspirirani pojmom traženja čarolije u svakodnevici. Svaki komad iz ove kolekcije je dizajniran za modernu ženu koja je aktivna 24/7 te traži odjeću koja će biti dugotrajna i bezvremenska, ali istovremeno u sebi ima mekani i duhovni element", kazala je dizajnerica Studio kolekcije Angelica Grimborg.
Mala crna haljina ili duga u stilu košulje, dugi pleteni kardigani ukrašeni resicama ili color-block majice u sportskom stilu komadi su koji su nam zapeli za oko, a na web stranicama brenda kolekciju očekujemo od 5. rujna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....