INSTAGRAM
The Row Margaux

Nova luksuzna torba koju obožavaju zvijezde

Njihov dizajn predstavlja nenametljivu eleganciju, šavovi su besprijekorni i sve je podređeno vrhunskoj kvaliteti. S njih ne "vrišti" logo, a istovremeno su itekako prepoznatljive u modnom svijetu. Radi se o The Row Margaux torbama koje su nova "elita" među torbicama, a osobito ih vole pobornici "tihog luksuza".

Njihov dizajn predstavlja nenametljivu eleganciju, šavovi su besprijekorni i sve je podređeno vrhunskoj kvaliteti. S njih ne "vrišti" logo, a istovremeno su itekako prepoznatljive u modnom svijetu. Radi se o The Row Margaux torbama koje su nova "elita" među torbicama, a osobito ih vole pobornici "tihog luksuza".

Među bogatim i slavnim ženama pojavio se najnoviji predmet želja - elegantna, bezvremenska torba popularnog brenda The Row sestara Olsen koji već godinama oduševljava svojim minimalističkim komadima. Tako sada, umjesto modela luksuznih kuća kao što su Hermès, Chanel, YSL, Dior, Louis Vuitton, Gucci, D&G, scenom vlada The Row Margaux, kao novo oličenje luksuza koje će zasigurno obilježiti 2024. godinu.

Jednostavan, minimalistički dizajn lako se uklapa u svaku garderobu i, iako su daleko od jeftinih, njihova cijena je naspram mnogih modela luksuznih kuća pristupačnija - kreće se od 3400 do 5400 eura, a popularnosti su sigurno doprinijele i slavne dame koje se od svojih modela već neko vrijeme ne odvajaju. Manekenka Kendall Jenner, glumice Jennifer Garner, Emilia Clarke, Jennifer Lawrence i Anne Hathaway, te pjevačica Dua Lipa postavile su je na radar trendsetericama pa se sada - ako želite kupiti Margaux, morate pridružiti listama čekanja jer su rijetko kada dostupne.

image

Jennifer Lawrence obožava svoju Margaux torbu

FERNANDO RAMALES/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA FERNANDO RAMALES/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA
image

Kendall Jenner odabrala je najveći dostupni model

4CRNS, WCP/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA 4CRNS, WCP/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

Torbe su dostupne u četiri veličine, načinjene od najfinije brušene ili glatke kože, te kombinacije kože i tkanine i to bez istaknutog logotipa. Naime, filozofija brenda je da svoj status ističe kroz elegantne linije, vrhunsku kvalitetu i dizajn, a ne ime. The Row istražuje snagu jednostavnih oblika koji zagovaraju diskreciju, a temelje se na beskompromisnoj kvaliteti. Njegove idejne začetnice su najpoznatije holivudske blizanke, Mary-Kate i Ashley Olsen, koje su spomenuti brend utemeljile 2006. godine, te ga nazvale prema Saville Rowu, ulici u Londonu poznatoj po krojačnicama.

"Ideja je bila hoće li se, nešto što je napravljeno lijepo, od kvalitetnih materijala, dobro prodavati bez istaknutog loga ili imena", rekle su sestre Olsen jednom prilikom i doista su uspjele u tome.

"The Row Margaux torba je nevjerojatno uspješna jer savršeno zadovoljava želju kupaca kao vrhunski, a opet svakodnevni komad", ističe Libby Page, direktorica prodaje Net-a-Portera, dok je Heather Gramston, voditeljica nabave u Brownsu otkrila kako je Margaux torba jedan od najprepoznatljivijih dodataka brenda, a apsolutni favorit među kupcima je model od brušene kože.

image

Torbe su dostupne u četiri veličine, načinjene od najfinije brušene ili glatke kože, te kombinacije kože i tkanine i to bez istaknutog logotipa

PRESS

Radi se o modelu koji je zahvaljujući nenametljivoj eleganciji, neutralnim nijansama te iznimnoj funkcionalnosti komad koji nije prolazan modni dodatak te polako postaje bezvremenski klasik. Iako su ih mnogi već proglasili novim Birkinicama, ta usporedba je nepotrebna jer one imaju svoje specifično mjesto - baš kao i kultni model - te ne treba zaboraviti da će Birkin model uvijek imati posebno mjesto - s listom čekanja i vrtoglavom cijenom, čak i kao nošeni vintage komad.

Na Margauxicama je pak, da s vremenom steknu svoju maksimalnu vrijednost, jer svoju su poziciju na tržištu već zauzele. U tom kontekstu zanimljivo je spomenuti kako najskuplja torba na svijetu ipak nije Hermès Birkin, kako bi mnogi očekivali, iako njena starija "sestra", model Kelly Rose Gold na svjetskoj ljestvici zauzima visoko treće mjesto i cijenu od 2 milijuna dolara. Ispred nje je torba Mouawad 1001 Nights Diamond načinjena od 18-karatnog zlata te optočena s 4517 dijamanata, koja se 2011. godine našla u Guinnessovoj knjizi rekorda s vrijednošću od 3,8 milijuna dolara. Za njenu izradu je utrošeno čak 8800 sati ručnog rada, no niti ona nije najskuplja na svijetu. Nadmašila ju je Debbie Wingham Egg Bag s 8000 dijamanata i cijenom od nevjerojatnih 6,7 milijuna dolara, čime je 2019. godine zauzela tron najskuplje torbe na svijetu. Sada je samo stvar u vremenu, koje će ipak najbolji pokazati hoće li i torbe The Row Margaux ući u modnu vječnost i uz koju vrijednost, jer sve predispozicije za to ionako imaju.

Linker
24. studeni 2024 03:43