Na poslovnoj konferenciji u organizaciji magazina Gloria sudionici panela su otkrili koliko je održivost utkana u svaku poru života - od zaštite okoliša i proizvodnje do modne industrije - i zašto je važno da svaki pojedinac troši samo onoliko koliko mu je potrebno.
Poslovnu konferenciju Gloria Business Talk na temu održivosti – koja je u organizaciji magazina Gloria održana u prostoru zagrebačkog Petog kupea - svojim su uvodnim predavanjima otvorile Ivana Belić, voditeljica strateških komunikacija Regionalne energetsko – klimatske agencije Sjeverozapadne Hrvatske i Nikolina Markota Vukić, predsjednica Instituta za društveno odgovorno poslovanje.
Tema održivosti iznimno je važna u poslovanju i javnog i privatnog sektora pa su obje govornice naglasile kako održivost utječe na našu budućnost i otvorile niz konkretnih pitanja i dvije teme o održivosti o kojima su svoja iskustva i stavove razmijenili sudionici dvaju panela.
U prvom, na temu „Ključni čimbenici za budući ekonomski rast“, sugovornice moderatorice Damire Gregoret bile su Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda, Marina Burazer, direktorica marketinga i ESG-a Fortenova grupe, Sara Foršek Pažin, voditeljica održivosti u RBA Hrvatska, Marina Rojnik, voditeljica komunikacija, odnosa s javnošću i održivog poslovanja u Coca-Cola Adria i Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta Saponije.
"Što je zapravo održivo u modi" uzvanici su saznali u drugom panelu u kojem su Ana Ivančić, vlasnica concept store-a Garderoba; dizajnerica Marija Kulušić; Katarina Nina Simončić, izvanredna profesorica na Tehničko tehnološkom fakultetu u Zagrebu i Domagoj Boljar, suosnivač i CO brenda Miret razgovarali s moderatoricom Natašom Mihaljčišin.
U sklopu konferencije održan je i pop-up u Petom kupeu gdje je predstavljen Institut Saponia koji već 15 godina stavlja fokus na održivost te novi zadarski brend Minorenni, vlasnice Silve Zrnić, koji u srž svojeg poslovanja stavlja cirkuliranje tekstila.
Gosti konferencije mogli su u Petom kupeu uživati u slanim zalogajima koje je omogućio Kaufland te u osvježavajućem piću Jana vitamin +collagen, a auto-entuzijasti mogli su isprobati novi model BMW i5.
Hvala partnerima projekta: Tomić&Co., Coca-Cola Adria, Europska komisija, Fina, Fortenova grupa, Jamnica, INA, Minorenni, Raiffeisen Banka, Garderoba, Kaufland, Saponia
Sve o održivosti u poslovanju i modi možete pročitati i u našem magazinu Gloria Business Talk koji dolazi kao dar čitateljima uz novi broj Glorije. U njemu donosimo razgovore i kolumne uspješnih poduzetnika i uspješnih poslovnih ljudi kojima je fokus upravo na održivim praksama koje donose bolju i kvalitetniju budućnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....