Lucija Čačić u haljini iz Noema asortimana

 LUCIJA_CACIC
Haljine snova

Mlada poduzetnica: "Pet po pet haljina i danas ih imam 200 u ponudi za najam. A posao je procvjetao kad sam shvatila jednu stvar"

Unajmljivanje haljina postalo je odličan način uštede za one koji žele zablistati na posebnim prilikama bez velikih ulaganja.

Unajmljivanje haljina postalo je odličan način uštede za one koji žele zablistati na posebnim prilikama bez velikih ulaganja.

Za ljubiteljice mode koje žele zablistati u luksuznim komadima, a pritom izbjegavaju trošenje na odjeću koju će nositi samo jednom, najam odjeće postaje sve popularniji izbor, a modna platforma Noema jedna je od adresa na kojoj se mogu posuditi dizajnerski komadi. Ono što je počelo kao ideja nastala tijekom spontanog posjeta Parizu, danas je priča o uspjehu s više od 200 haljina u punudi, a Lucija Čačić, mlada poduzetnica iza Noema, započela je ovaj poslovni put vođena inspiracijom i željom da unese svježinu u hrvatski modni svijet.

image

Lucija Čačić u haljini iz Noema asortimana

LUCIJA_CACIC

"Prijateljica i ja smo bile u Parizu i slučajno smo prošle pokraj jednog dućana koji iznajmljuje haljine i torbice. Vidjele smo da je gužva, ušle smo, unajmile haljinu za izlazak i pomislile kako je to stvarno nešto što bi i u Hrvatskoj uspjelo.", prisjeća se Lucija. No, unatoč uvjerenju da će koncept uspjeti, početak nije bio lagan: "Kad god smo nekome pričali o toj ideji, svi su govorili da je to second hand, da to nije higijenski i tek se sad ideja o najmu odjeće proširila i ljudi su shvatili da je to potrebno.".

image

Elegantna haljina iz Noema asortimana

NOEMA.HR
image

Haljina Amazona idealna za odvažne modne trenutke

NOEMA.HR

Danas, dvije godine kasnije, Lucija vodi Noemu samostalno, s više od 200 haljina u ponudi. "U početku smo imale ograničen budžet i kupile smo pet haljina. Kada smo ih iznajmile nekoliko puta, zaradile smo dovoljno za novih pet i tako smo gradile ponudu. A tako se i nastavilo, pet po pet i eto, danas imamo više od 200 haljina u asortimanu.", govori Lucija.

image

Ljubičasta haljina s prorezom i cvjetnim detaljem, savršena za svečane prilike

NOEMA.HR

Jedan od ključnih izazova bio je pronaći haljine koje odgovaraju ukusima klijentica. ”Na početku sam kupovala haljine prema svom ukusu, ali brzo sam shvatila da to nije dobar put i da moram osluškivati što većina žena želi. Danas znam da žene sve više vole haljine koje vizualno smanjuju figuru, nisu prekratke ni predekoltirane.”, objašnjava Lucija koja uz vođenje Noeme studira na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

”Ne surađujem s brendovima jer oni ne vole da se njihove stvari iznajmljuju, oni prvenstveno žele da ljudi kupuju jer ako se renta, njima pada prodaja, ali često šivam haljine i znam kupiti dizajnerske, svjetske brendove. Također znam nekad i otkupiti neke komade od žena, ali moram paziti je li haljina u dobrom stanju.”, govori Lucija.

image

Noema showroom na adresi Nova Ves 50

NOEMA.HR

Neke haljine nastaju zahvaljujući Lucijinim vlastitim idejama i radu. ”Kad vidim da klijentice često traže određeni stil, trudim se prilagoditi. Ponekad mi klijentice pošalju fotografije i pitaju imam li takvu haljinu pa odlučim dati sašiti nešto slično. Imam krojačicu kojoj vjerujem za popravke i šivanja različitih haljina, ali s obzirom na količinu haljina, naučila sam osnovne vještine šivanja kako bih sama mogla riješiti manje popravke, dok veće uvijek prepuštam njoj.”, objašnjava Lucija.

image

LEONOR haljina predivno ističe figuru

NOEMA.HR

Na Instagram profilu noema.hr moguće je vidjeti bogatu ponudu haljina za različite prigode, a najam je moguć putem Instagrama ili dolaskom u Noema showroom na adresi Nova Ves 50, a Lucija otkriva i svoju najdražu haljinu - to je model brenda Proenza Schouler.

image

Lucija u jednom od svojih favorita, Proenza Schouler haljini

NOEMA.HR

Morali smo poduzetnu Luciju pitati ima li savjet za mlade ljude koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla: ”Nemojte se bojati. I ja sam se bojala što će ljudi reći, no ako ne probate, nikada nećete znati.”

Naglašava i važnost dobrog marketinga, prisjećajući se kako je suradnja s poznatom vizažisticom pomogla Noemi da brže stekne popularnost: ”Cure idu kod nje na šminkanje, a kad već idu na šminkanje, sigurno žele i lijepu haljinu.”, prisjeća se Lucija.

Linker
26. studeni 2024 18:02