Turneje po kinodvoranama će, čini se, postati vrlo unosni poslovi za svjetske pjevačice koje će "prodavati turneje" i kad ne nastupaju.
Prije nekoliko tjedana svijet se zabavljao činjenicom da je snimka turneje Taylor Swift pomaknula datum početka prikazivanja "Egzorcista", a sad se istom formulom poslužila i Beyoncé čija svjetska turneja za mjesec dana stiže na velika platna.
Iako najava da će se Beyoncéina "Renaissance" svjetska turneja 1. prosinca početi prikazivati u kinodvoranama još nije prouzročila nikakve promjene u rasporedima, ne znači nužno da neće "ukrasti" dio kolača koji bi potencijalno završio na računima velikih produkcijskih kuća. Naime, informacija o početku prikazivanja na YouTubeu je osvanula u nedjelju navečer po američkom vremenu stoga će se potencijalne posljedice tek osjetiti.
Najava "filma" nazvanog "Renaissance: A Film by Beyoncé" dolazi malo nakon posljednjeg koncerta u sklopu turneje koji je održan u Kansas Cityju. Prema službenom sinopsisu projekt prati put turneje, od početne ideje preko prvog koncerta u Stockholmu sve do finala u Kansas Cityju. "Govori o Beyoncéinoj namjeri, mukotrpnom radu, involviranosti u svaki aspekt produkcije, njezine kreativnosti i namjere da kreira svoju ostavštinu i usavrši svoju vještinu", navodi se u sinopsisu. Nadalje navode da je ova Beyoncéina turneja stvorila "utočište za slobodu i dijeljenje sreće za 2.7 milijuna obožavatelja."
Film će, uz snimke s koncerata, na velika platna donijeti i snimke iza scene u kojima će se, sudeći prema najavi, moći vidjeti Beyoncéine pripreme za koncerte, ali i njena razmišljanja koje je kamera zabilježila. Tako u najavi možemo čuti Beyoncé kako govori da je najslobodnija dok nastupa, ali i da se osjeća oslobođeno te da je "prešla u novu životinju". "Cilj ove turneje je bio stvaranje mjesta u kojem će se svi osjećati slobodno i gdje se nitko neće osuđivati" čuje se kako Beyoncé govori u dvominutnom traileru.
Renaissance turneja započela je početkom godine u Švedskoj te je označila povratak slavne pjevačice solo nastupima nakon sedam godina. Pa iako je osnovu set liste činio posljednji, sedmi, studijski album po kojem je turneja i dobila ime, na popisu pjesama našli su se i brojni stariji hitovi koji su obilježili Beyoncéinu karijeru. Ipak, najposebniji dio turneje onaj je u kojem je pjevačica nastupala s najstarijom kćeri, 11-godišnjom Blue Ivy, koja će, izgleda, najvjerojatnije krenuti majčinim stopama jer već u ovoj dobi odaje dojam zvijezde rođene za pozornicu. Međutim, za hrvatske pojmove najveći trenutak turneje sigurno je bio onaj u kojem je jedna od najvećih pjevačica svih vremena na pozornici doslovno zablistala u srebrnoj kreaciji našeg proslavljenog dizajnera Juraja Zigmana. Ostaje tek vidjeti je li i taj dio turneje ušao u finalni izbor kadrova koji će biti prikazani u filmu koji na velika platna stiže 1. prosinca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....