Na vrhu popisa izdvojili su se La Roche-Posay i CeraVe, svaki s više od 33 milijuna pretraživanja. Ovi brendovi za njegu kože odavno su poznati po svojoj stručnosti i pristupačnosti.
Ljepota i njega kože postale su prioritet u 2024. godini, uz sve veći naglasak na jednostavne, ali učinkovite rutine. Kupci su sve skloniji proizvodima koji nude konkretne rezultate - od dubinske hidratacije i zaštite od sunca do obnove oštećene kose. Ova godina obilježena je brendovima koji su uspjeli zadovoljiti ove potrebe, a njihovi proizvodi postali su nezaobilazan dio beauty rutine diljem svijeta. Beauty platforma, Cosmetify, donijela je detaljan pregled najpretraženijih brendova ljepote na internetu u protekloj godini, otkrivajući koji su proizvodi i filozofije privukli najviše pozornosti.
1. La Roche-Posay
Francuski brend La Roche-Posay, poznat po svom dermatološki odobrenom pristupu njezi kože, zauzeo je prvo mjesto na ljestvici najtraženijih s više od 33 milijuna pretraživanja. Među najpopularnijim proizvodima ističe se Anthelios UVMune 400 Invisible Fluid, krema za sunčanje lagane teksture, koja nudi visoku razinu zaštite bez osjećaja težine na koži.
2. CeraVe
CeraVe je postao jedan od najtraženijih brendova 2024. zahvaljujući svojoj filozofiji nježne, ali učinkovite njege kože. Formule obogaćene ceramidima i hijaluronskom kiselinom dizajnirane su za obnovu zaštitne barijere kože, a posebno se ističe Hidratantni gel za čišćenje lica za normalnu do suhu kožu koji pruža dubinsku hidrataciju te ostavlja kožu mekanom i uravnoteženom.
3. Sol de Janeiro
Brazilski brend Sol de Janeiro osvojio je treće mjesto zahvaljujući svojim luksuznim proizvodima za njegu tijela. Njihova kultna Brazilian Bum Bum krema, poznata po bogatoj teksturi i zavodljivom mirisu s notama karamele, pistacija i vanilije, postala je globalni fenomen.
4. Charlotte Tilbury
Sa skoro 26 milijuna pretraživanja, brend Charlotte Tilbury dokazao je svoju svestranost u njezi kože i šminki. Kultni proizvodi poput Magic cream hidratantne kreme, koja pruža trenutačnu hidrataciju te Airbush Flawless Setting Spray-a, koji učvršćuje šminku tijekom cijelog dana osvojili su kupce diljem svijeta. Charlotte Tilbury kombinira luksuz, učinkovitost i prepoznatljivu estetiku, što ga čini brendom kojem se kupci vraćaju.
5. The Ordinary
Minimalizam i fokus na pojedinačne sastojke učinili su The Ordinary jednim od najvažnijih brendova za njegu kože. Njihovi proizvodi poput Niacinamida 10% + Cink 1% i Hijaluronske kiseline 2% + B5 i dalje su omiljeni među korisnicima koji žele ciljati specifične probleme kože. Osim toga, njihov Multi-peptidni serum za trepavice i obrve postao je pravi hit za poticanje rasta dlačica.
6. L‘Occitane
Francuski brend L‘Occitane, s gotovo 18 milijuna pretraživanja, prepoznat je po luksuznoj njezi kože i tijela inspiriranoj priodnim sastojcima i mediteranskom tradicijom. Njihovi proizvodi, poput Intenzivnog balzama za ruke s karite maslacem, poznati su po bogatim i hranjivim formulama koje pružaju dubinsku hidrataciju i zaštitu. Brend se ističe posvećenošću održivom razvoju i pažnjom prema detaljima.
7. Estée Lauder
Estée Lauder zadržava svoju poziciju kao jedan od najpouzdanijih brendova za njegu kože i šminku. Njihov kultni proizvod Double Wear Stay-in-Place puder osigurava dugotrajnu pokrivenost i postojanost, što ju čini favoritima među ljubiteljima šminke i vizažistima.
8. L‘Oréal Paris
L‘Oréal Paris, s preko 15 milijuna pretraživanja, ostaje lider u pristupačnoj ljepoti. Njihov proizvod True Match Foundation poznat je po kvaliteti i širokoj paleti nijansi koja odgovara raznim tonovima kože. Brend je također prepoznat po inovacijama u njezi kose, Glycolic Gloss 5 Minute Lamination Treatment pruža sjaj i mekoću u rekordnom roku.
9. Olaplex
S gotovo 15 milijuna pretraživanja, Olaplex ostaje sinonim za profesionalnu njegu kose kod kuće. Njihova revolucionarna tehnologija vezivanja obnavlja oštećenu kosu i vraća joj vitalnost. Herojski proizvod, Nº.3 Hair Perfector, osvojio je ljubitelje njege kose svojom sposobnošću da ojača i regenerira vlasi.
10. Cetaphil
Cetaphil se nametnuo kao nezaobilazan brend za osobe s osjetljivom kožom. Njegov jednostavan i klinički provjeren pristup njezi kože privlači korisnike koji žele pouzdane proizvode bez nepotrebnih dodataka. Nježno sredstvo za čišćenje prepoznato je po sposobnosti da učinkovito čisti kožu bez narušavanja njezine prirodne barijere.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....