Leonie Hanne

 REYNAUD JULIEN/APS-MEDIAS/ABACA/SHUTTERSTOCK
GERMANSKI NOVI VAL

Vrijeme je za G-beauty, ovo su proizvodi koji - zaista djeluju

Nijemci su visoko podigli letvicu u industriji ljepote: njihovi novi kozmetički brendovi promiču ideju luksuznog skinimalizma, nude dokaze da napredna tehnologija uistinu djeluje i donose vrhunsku razinu održivosti.

Nijemci su visoko podigli letvicu u industriji ljepote: njihovi novi kozmetički brendovi promiču ideju luksuznog skinimalizma, nude dokaze da napredna tehnologija uistinu djeluje i donose vrhunsku razinu održivosti.

Osim što je jedna od najutjecajnijih modnih influencerica na svijetu, Njemica Leonie Hanne (35) slovi i kao ikona ljepote. Iza blistave vanjštine stoji prava germanska praktičnost: graciozna plavuša kaže da preferira jednostavan i prirodan izgled, počevši od svog besprijekornog i njegovanog tena. Upravo takav pristup tipičan je i za novu generaciju njemačke kozmetike koju znalci opisuju kao luksuzni skinimalizam. Naziv potječe od istoimenog trenda skinimalism (složenica engleskih izraza skin - koža i minimalism - minimalizam) koji zagovara što pročišćeniju i funkcionalniju njegu prema načelu manje je više, koji postaje luksuzan zahvaljujući vrhunskim sastojcima. Nijemci, koji su u proizvodnji općenito poznati po beskompromisnoj kvaliteti i visokoj učinkovitosti sa znanstvenim pokrićem, neprestano podižu letvicu u industriji ljepote. Trend je prozvan G-beauty (G je skraćenica od german), a najdominantniji su dr. Barbara Sturm s istoimenom "molekularnom" kozmetikom od prirodnih sastojaka u high-tech izdanju te profesor regenerativne medicine Augustinus Bader s istoimenom njegom koja u koži potiče aktivnost matičnih stanica, naših najvećih majstora za popravke. No, postoji još niz drugih predstavnika germanskog novog vala, počevši od brendova Royal Fern i Bynacht koji su usporedno stasali na beauty sceni.

image

Njemački model Leonie Hanne utjelovljuje G-beauty: jednostavan i prirodan izgled, besprijekoran i njegovan ten

REYNAUD JULIEN/APS-MEDIAS/ABACA/SHUTTERSTOCK

Iza brenda Royal Fern stoji renomirani njemački dermatolog dr. Timm Golüke čiji su tretmani spoj konvencionalne i prirodne medicine.

"Često me pitaju u čemu je tajna G-beauty brendova. Baš kao njemačka automobilska ili farmaceutska industrija, G-beauty ne temelji se samo na najnaprednijoj tehnologiji nego i na dokazima da doista djeluje. Moglo bi se reći da su naši proizvodi vrhunski njemački inženjering za kožu", kaže dr. Timm Golüke koji je nakon višegodišnjih istraživanja patentirao Royal Fern Complex, biljnu mješavinu predvođenu kraljevskom paprati. Ta paprat jedna je od najdrevnijih i najotpornijih biljaka na Zemlji, od pamtivijeka poznata po revitalizirajućem i protuupalnom učinku, a ključna je sastavnica čuvenih Golükeovih krema, maski i ampula Phytoactive s pomlađujućim učinkom. Utemeljitelj Royal Ferna kaže da je osobitost brendova "made in Germany" i to što nastoje podržavati jedni druge u izvrsnosti i inovativnosti.

image

Dermatolog dr. Timm Golüke stoji iza kozmetike Royal Fern, koja se temelji na ekstraktu kraljevske paprati

ROYAL FERN
image

Brend Royal Fern razlikuje se od drugih po Royal Fern Complexu, biljnoj mješavini predvođenoj kraljevskom paprati.

Među novovalnom njemačkom kozmetikom posebno se ističe Bynacht, nadahnut ljudskim bioritmom koji se ravna prema izmjenama dana i noći, utječući na sveukupno funkcioniranje organizma, pa tako i na kožu.

"Kao voditeljica velike promidžbene agencije puno sam putovala i premalo spavala, a nakon što sam postala majka, san mi se činio nedostižnim luksuzom. Ideja za Bynacht nastala je kad sam u ogledalu vidjela posljedice kronične neispavanosti. Nisam željela izgledati izmoždeno i stalno biti pod pritiskom. Počela sam razgovarati sa stručnjacima, ustanovivši da izraz beauty sleep - san za ljepotu - postoji s razlogom, jer koža se noću obnavlja osam puta brže nego danju. Prodala sam agenciju i posvetila se razvoju vrhunskih njegujućih proizvoda", kaže Jessica Hoyer, osnivačica brenda Bynacht, dodajući da je sedam godina radila sa stručnim timom dok nije dobila prirodne formulacije koje čine razliku doslovno preko noći.

image

Jessica Hoyer, osnivačica brenda Bynacht, kaže da njene formulacije čine razliku doslovce preko noći

image

Bynacht je nadahnut ljudskim bioritmom koji se ravna prema izmjenama dana i noći, utječući na sveukupno funkcioniranje organizma, pa tako i na kožu

Djelovanje u skladu s bioritmom ključna je odrednica i nove njemačke kozmetike Gezeiten koju je osmislila grupa znanstvenika i kreativaca. Patentirali su posebnu mješavinu sastojaka dobivenih iz mora, za koju kažu da je biotehnološki programirana da neprestano prati dnevne i noćne potrebe kože. Riječ je o takozvanim biomimetičkim formulama koje vjerno oponašaju prirodne procese u koži.

image

Novi hit brend Gezeiten sadrži spoj morskih sastojaka koji vjerno oponaša prirodne procese u koži

image

Brend Gezeiten temelji se na biomimetičkim formulama koje vjerno oponašaju prirodne procese u koži

image

Djelovanje u skladu s bioritmom ključna je odrednica i nove njemačke kozmetike Gezeiten koju je osmislila grupa znanstvenika i kreativaca

Još jedan novovalni njemački brend - Auteur - temelji se na najnaprednijoj biotehnologiji. Koriste ukupno više od stotinu prirodnih sastojaka sinkronizirajući ih pomoću peptida. Riječ je o aminokiselinama od kojih se sastoje bjelančevine, odnosno proteini - temeljni građevni elementi kože. Kozmetičke inačice peptida toliko su kompatibilne s kožom da ih ona prihvaća kao vlastite, a mogu se programirati tako da potiču njezinu obnovu i otpornost.

image

Auteur koristi ukupno više od stotinu prirodnih sastojaka precizno sinkronizirajući njihov učinak pomoću peptida

Auteur je sve jači igrač u industriji ljepote zahvaljujući i tome što ga hvali čuvena australska kozmetičarka s londonskom adresom Melanie Grant, tvrdeći da je to najmoćnija njegujuća alternativa botoksu koju je dosad iskušala. Budući da su među njezinim klijenticama pjevačica Dua Lipa, glumica Cate Blanchett i dizajnerica Victoria Beckham, Melaniena pohvala itekako je bitna. Osim sinergije prirodnog i visokotehnološkog, novi val njemačke kozmetike donosi i vrhunsku razinu održivosti. Za predvodnike G-beauty trenda podrazumijeva se da ne koriste nikakvu kontroverznu "kemiju" već samo strogo provjerene sastojke i eko ambalažu. S ponosom ističu da, u skladu s germanskim svjetonazorom, baš ništa nije prepušteno slučaju.

Linker
21. rujan 2024 10:22