Mirisi koje smo obožavali u osnovnoj i srednjoj školi ponovo su u trendu te su idealan poklon za svako doba godine, pa i nadolazeće blagdane.
Koliko puta ste prošli pored nekog na ulici tko je iza sebe ostavio oblak mirisa koji vas je podsjetio na određenu osobu, divno ljetovanje ili božićne blagdane kod bake? Mirisi toliko snažno evociraju uspomene, čak i one koje smo možda potpuno zaboravili. Zato ne čudi što je parfemska industrija izrađena upravo na povezanosti mirisa i osjećaja, zaboravljenih iskustava i događaja. Mirisi nam mogu u trenu popraviti raspoloženje, razbuditi nas, potaknuti kreativnost i koncentraciju.
Povijest parfema seže u drevni Egipt, kada su se najviše koristili u obredne svrhe te su bili u obliku pomada i mirisnih ulja. Mnogi im nisu mogli odoljeti pa su ih ubrzo počeli stavljati u kupke i nanositi direktno na kožu, a tako se koriste i danas. U prošlom stoljeću parfemi su postali neizostavan dio mnogih modnih kuća te su brojni od njih postigli kultni status pa ih volimo nositi i danas.
Bezvremenski parfemi idealan su poklon za Božić, čak i ako nemate puno vremena za kupovinu poklona dragim osobama. Da vam olakšamo potragu, donosimo prijedloge parfema za žene i muškarce koje možete pronaći u prodavaonicama dm-a i na dm online shopu. Od 1. do 24. prosinca traje posebna božićna promocija, tijekom koje možete ostvariti 20x više bodova na dm active beauty kartici pri kupnji dva ili više mirisa u prodavaonicama dm-a i na dm online shopu.
Jedan od kultnih CK parfema svakako je Euphoria. Kreirali su ga parfumeri Dominique Ropion, Carlos Benaim i Loc Dong sada već davne 2005. tijekom vrlo plodnog razdoblja dizajnerske parfemske scene. Mnogi ga smatraju najljepšim komercijalnim parfemom zahvaljujući njegovom opojnom spoju egzotičnog voća i zavodljivog cvijeća koji će vas osvojiti na prvu. Calvin Klein tvrdi da se ovim parfemom žene mogu osloboditi svih inhibicija i slijediti svoje najintimnije želje. Euphoria je tajanstvena i privlačna, kremasta i zavodljiva te je idealna za svako doba godine, pa i zimu.
Kad je predstavljen 1995. godine, Cheap&Chic postao je najpopularniji Moschino miris te ni 20 godina kasnije nije izgubio svoju čar. Simbol je buntovnog, mladenačkog karaktera, a njegova jedinstvena bočica vrlo lako „zapinje za oko”. Crno-crvena silueta zapravo je posveta kultnom animiranom liku – Olivi, vrckavoj ljubavi mornara Popaja iz istoimenog crtića. U njega će se zaljubiti svaka žena koja voli nježne cvjetne mirise i želi u kolekciji i na koži imati nešto zaista posebno. Nemojte se začuditi ako vas na ulici zaustave i pitaju koji to parfem nosite jer Oliva ostavlja snažan dojam.
Giorgio Armani Armani code pour femme edp
Ako volite ljeto, a zimsko sivilo vam i ne pomaže baš najbolje zadržati dobro raspoloženje, citrusne note Armanijevog parfema iz 2006. potaknut će vas da i u hladnim mjesecima pronađete nešto lijepo. Kreirali su ga tri parfumera - Carlos Benaim, Dominique Ropion i Olivier Polge koji su esenciju kultnog Armani Code parfema za muškarce prilagodili ženskom karakteru. Armani ga opisuje kao izričito seksi, femme fatale miris koji najviše dolazi do izražaja u večernjim satima. No, neće biti greška ako ga nosite i preko dana ako se želite osjećati moćno i motivirano.
Plava bočica jedinstvenog dizajna koji neodoljivo podsjeća na Kosi toranj u Pisi krije vrlo šarmantan i muževni miris. No, ovo nije još jedan klasični muški miris koji se oslanja samo na drvenaste i začinske note. Magic Man krije puno više, baš kao što mu samo ime govori – pravu mirisnu magiju koju će znati cijeniti svaki muškarac. Ono po čemu se razlikuje od drugih muških mirisa je poseban sastojak – gin koji savršeno naglašava kvalitete muškog karaktera.
Jedan od najpopularnijih brendova cipela i modnih dodataka, Jimmy Choo, počeo je svoju priču prije više od 20 godina. Tada je istoimeni dizajner kreirao cipele samo za pripadnike visokog društva poput princeze Diane. No, ubrzo su se u njegov dizajn zaljubile i slavne glumice koje su njegove cipele često birale za glamurozna događanja. U svijet parfema kao savršenog dodatka svakom stajlingu ušao je 2011., a paralelno je počeo kreirati obuću i parfeme za muškarce. Man je prvi Jimmy Choo miris sa zavodljivom kombinacijom svježih i aromatičnih nota koji nikog ne ostavlja ravnodušnim. A neće ni vas!
Legendarni britanski brend nije poznat samo po kvalitetnim balonerima, već i odličnim mirisima. Prvi među njima bio je muški miris Burberry for Men iz 1981., a danas se ovaj luksuzni brend može pohvaliti s čak 89 parfema. Među njima je ističe i London for Men kojeg je 2006. kreirao parfumer Antoine Maisondieu. Iako sadrži klasične muževne note, nemojte da vas to zavara jer će ovaj miris svidjeti i ženama. Kao što mu i samo ime govori, inspiriran je multikulturalnim Londonom te utjelovljuje jedinstvenu atmosferu velikog grada koju možete iskusiti, čak i ako ga nikada niste posjetili!
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s dm-om.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....