COURTESY DAVID YURMAN/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
Inspirirana kolegicama

Scarlett Johansson se pridružuje omiljenom trendu slavnih glumica i pjevačica

Više je puta bila ambasadorica beauty brendova, a sada osniva vlastitu liniju kojom se zalaže za čistoću i jednostavnost, namijenjenu baš svima.

Više je puta bila ambasadorica beauty brendova, a sada osniva vlastitu liniju kojom se zalaže za čistoću i jednostavnost, namijenjenu baš svima.

Glumica Scarlett Johansson pridružuje se velikom trendu među slavnima i lansira svoju prvu liniju kozmetike za njegu kože pod nazivom The Outset. Riječ je o proizvodima koje naziva čistima i učinkovitima, a glumica je otkrila i prve promo fotografije. Na službenoj web-stranici i YouTube kanalu objavila je video u kojemu najavljuje svoj brend kozmetike inspiriran minimalizmom.

Ovim brendom, Johansson šalje poruku o uljepšavanju svakodnevice i povratku osnovnoj beauty rutini. U kratkom videu postavljenom na YouTubeu, glumica je naglasila da će The Outset proizvodi biti univerzalni i pristupačni. Liniju je suosnovala s poduzetnicom Kate Foster, a riječ je o jednom u nizu brendova kozmetike koje su slavni u prošloj godini lansirali. Posebnu su pažnju, podsjećamo, privukli brend Lolavie glumice Jennifer Aniston i r.e.m. beauty pjevačice Ariane Grande.

image

Ovim brendom, Johansson šalje poruku o uljepšavanju svakodnevice i povratku osnovnoj beauty rutini.

DAVID YURMAN VIA BESTIMAGE/BESTIMAGE/PROFIMEDIA

Na svom Instagram profilu, Foster se prisjetila susreta s Johansson prije dvije godine:

"Kada je Scarlett sa mnom podijelila svoju viziju o svakodnevnoj rutini kože koji je jednostavan i djelotvoran, a podsjeća na ugodnu jednostavnost navlačenja omiljene bijele majice, ostala sam zapanjena idejom".

Unatoč tome što je svijet bio u panici zbog početka pandemije, poduzetnica je odmah krenula s oživljavanjem brenda, a nada se da će ova kozmetika pokrenuti "rasprave o demokratskom pristupu ljepoti koji je stvoren za sve spolove i generacije".

Čitajte i: Što kad je koža umorna? Vidljive tragove nesanice na licu uklonite uz ove male trikove

Iako ćemo morati pričekati do 1. ožujka kako bismo doznali što će se moći pronaći unutar linije, glumica je na svome Instagramu potvrdila da će biti dostupan niz proizvoda. Otkrila je i kako je ranije ponosno bila ambasadorica drugih brendova, a sada je osjetila inspiraciju da sama nešto stvori.

"Bila sam zaštitno lice nekoliko luksuznih brendova tijekom svoje karijere i sva su ta iskustva bila stvarno predivna... Kako sam se razvijala, željela sam stvoriti i predstaviti brend u koji vjerujem", objasnila je.

Linker
23. studeni 2024 17:14