Put u hladnije doba godine posut je laticama, barem kad je riječ o ovosezonskim mirisima u kojima se cvjetne esencije koriste na inovativne načine - mnogi proizvođači su iz svojih formula izbacili alkohol te stvorili jednako snažne kompozicije na bazi vode.
Osvrnemo li se malo unatrag, već smo bili duboko zagazili u ljeto kad je dizajner Marc Jacobs lansirao novu verziju svoje poznate linije Daisy - pod nazivom Ever So Fresh (uvijek tako svježe), vjerojatno s namjerom da taj veseli cvjetni parfem ostane što prisutniji ujesen.
Jer već je bilo očito da će u dolazećim mirisnim kreacijama, iza kojih stoje poznate modne kuće, uslijediti sveopći procvat - Gucci je predstavio Flora Gorgeous Jasmine, a i dvojac Viktor&Rolf istaknuo je da u prvijencu njihove nove linije Good Fortune dominira "superinfuzija" jasmina. Brend Frida Kahlo Perfumes, posvećen legendarnoj meksičkoj umjetnici, opisao je pak svoju novu toaletnu vodicu kao cvjetni prasak, što doista i jest, uključujući jarkocrvenu bočicu oslikanu cvijećem i leptirima.
U skladu sa sveopćim trendom prirodnosti, počele su se ubrzano razvijati tehnologije s kojima i takozvani konvencionalni parfemi na masovnom tržištu postaju "čišći", s naglaskom na održivosti i društvenoj odgovornosti. Mnogi ističu da su svoje proizvode preformulirali s visokim udjelom sastojaka prirodnog podrijetla.
Neki pak tvrde da su im svi sastojci iz prirodnih izvora, počevši od nove verzije Diorova parfema J‘Adore - Parfum d‘Eau. Predstavljena je kao "oda bijelom cvijeću" bez sintetskih aditiva i alkohola - zahvaljujući patentiranoj metodi na bazi vode.
Inovativna tehnologija
Premda se alkohol donedavno smatrao ključnom sastavnicom parfema jer je dobar "nosač" mirisa, s druge strane je nepoželjan jer može isušiti i nadražiti kožu. U Dioru objašnjavaju da su ga elegantno izbjegli pomoću tehnologije nanoemulzije. Nova parfemska vodica je mliječnobijela, no kažu da je zadržala sva mirisna svojstva na kakva su potrošači navikli kod konvencionalnih, "bistrih" parfema.
Štoviše, Diorov parfumer François Demachy tvrdi da se mirisne esencije na poseban način "rascvjetavaju" u dodiru s kožom, postojano se zadržavajući na njoj cijeli dan. Kao veliki plus navodi i to što cvijeće potječe iz održivog uzgoja.
I modna kuća Prada hvali se "održivim buketom" nerolija i jasmina kojim odiše njihov novi parfem Paradoxe. Njegova kompozicija predvođena je bijelim cvijećem, kao i kod većine ovosezonskih parfema.
Tako je i Paco Rabanne svoj mirisni novitet Fame "prosvijetlio" jasminom pomoću mikrolikvidne tehnologije kojom se "hvata" voda prirodno sadržana u cvjetovima kako bi se time dobila posebna kvaliteta mirisa u "visokoj rezoluciji". I Lancôme je svoj čuveni La Vie Est Belle s bijelim irisom predstavio u novoj verziji s održivim sastojcima...
Očito su najveći cvjetni klasici - ali u moderniziranom izdanju - najveće mirisne "zvijezde" sezone. Pritom iza njih stoje neke od najpoznatijih filmskih zvijezda današnjice: Julia Roberts, Elle Fanning, Emma Watson...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....