SHUTTERSTOCK
širi biznis

Pamela Anderson lani je pokrenula "no make-up" trend, a sada će imati i svoje skincare proizvode

Američka glumica još je lani gotovo posve odbacila šminku i izazvala opću pomutnju oko postojećih standarda ljepote. A čini se kako će i ove godine nastaviti u istom tonu otkrila kako je postala suosnivačica skincare brenda Sonsie.

Američka glumica još je lani gotovo posve odbacila šminku i izazvala opću pomutnju oko postojećih standarda ljepote. A čini se kako će i ove godine nastaviti u istom tonu otkrila kako je postala suosnivačica skincare brenda Sonsie.

Pamela Anderson još je prošle godine izazvala opću pomutnju oko postojećih standarda ljepote. Američka glumica gotovo je potpuno odbacila make-up i ponosno isticala prirodnu ljepotu. Bez šminke je snimila i dokumentarac za Netflix koji ju je prikazao u potpuno drugačijem svjetlu. Mnogi su tad pohvalili takav odvažan potez i zaključili da izgleda puno bolje potpuno prirodna nego sa šminkom. A čini se kako će Pamela i ove godine nastaviti ne nositi šminku. Osim toga i širi svoje poslovanje. Naime, na Instagramu je s nešto više od tri milijuna pratitelja podijelila da je sa svojim sinovima, 27-godišnjim Brandonom i 26-godišnjim Dylanom, postala suosnivačica skincare brenda Sonsie, koji je prošle godine lansirala poznata influencerica Marie von Behrens-Felipe.

"Sonsie je nova, divna, tvrtka za njegu kože koja je u skladu s veganskim postulatima. S važnom porukom koju želim podijeliti sa svijetom. Za mene prava ljepota proizlazi iz autentičnosti. Želim izgledati kako izgledam i osjećati se kako se osjećam, a to znači brinuti se o sebi - iznutra i izvana... Vjerujem da su razlike ono što nas čini lijepima i zanimljivima. Cilj je ostvariti vlastitu svrhu na Zemlji. To počinje vjerom u sebe i hrabrosti da budemo ono što nitko drugi nije - krajnji cilj nadilazi zdravu kožu", napisala je u objavi 56-godišnja Anderson i dodala da jedva čeka podijeliti sve što brend sprema. Sonsie zasad ima tri proizvoda - super serum koji zahvaljujući mješavini prirodnih ulja osnažuje barijeru kože i djeluje protuupalno, zatim višenamjensku masku s glicerinom i hijaluronskom kiselinom, te balzam za usne sa skvalanom, uljem koje čuva vlagu usnica. Još uvijek je nepoznato kako će Anderson nadopuniti asortiman brenda.

image

Sonsie Super Serum (80,95 eura)/ Sonsie Multi Moisture Mask (60,95 eura)/ Sonsie Basic Balm (27,95 eura)

SONSIE

U samom temelju brenda nalazi se ideja o prihvaćanju samog sebe i odbacivanju narativa o vječitom "popravljanju".

"Svi smo mi probali razne stvari – tvoji prijatelji to rade, onda ti to radiš. Ali došla sam do točke u kojoj sam se osjećala: "To je to. Samo želim biti ja, održavati svoju kožu njegovanom i brinuti se o sebi, ali ne želim razmišljati o sutra. Želim razmišljati o sadašnjem trenutku”, objasnila je za Allure Anderson kojoj već dugi niz godina prilaze s idejama da se uključi u beauty industriju.

image

Glumica je još prošle godine više puta prošetala crvenim tepihom

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK

“Uvijek mi se činilo da ima previše plastike u proizvodima. Bilo da je riječ o šamponu, proizvodima za kućne ljubimce ili beauty proizvodima, sve što sam vidjela bio je plastični otpad i nisam htjela ući u taj svijet", rekla je Anderson i istaknula da nakon što je neko vrijeme koristila Sonsie proizvode shvatila da taj tip kozmetike za nju "jednostavno ima najviše smisla".

Linker
24. studeni 2024 01:06