Celine
JEDVA ČEKAMO

Le Rouge Celine za savršeni pariški look: Nakon Rouge Triomphe, francuski brend donosi još 14 nijansi za besprijekorne usne

Iako je osnovana 1945. godine, tek je prošle godine francuska modna kuća krenula u svoj pohod na make-up svijet i to - haute beauty proizvodom koji rado vežemo uz Parižanke.

Iako je osnovana 1945. godine, tek je prošle godine francuska modna kuća krenula u svoj pohod na make-up svijet i to - haute beauty proizvodom koji rado vežemo uz Parižanke.

Nakon što su prošle jeseni najavili da svoju ponudu šire i na make-up kolekciju, odnosno predstavili prvi ruž za usne u povijesti brenda, iz modne kuće Celine dolaze odlične vijesti - od 23. siječnja kolekciji se pridružuje još 14 nijansi. Jedinstvenom Rouge Triompheu tako će se pridružiti boje koje čine savršeni "pariški" spektar od nude tona pa do strastvene crvene.

image
Celine

Le Rouge Celine kolekcija bit će dostupna online, a radi se o unosnoj ekspanziji Haute Parfumerie kolekcije koja je predstavljena 2019. godine. Formula donosi satenski finiš, a bogata je hranjivim sastojcima koji hidratiziraju usne tijekom cijelog dana s dodatkom puderastog mirisa. Obožavateljice crvenog ruža odmah su se zaljubile u Rouge Triomph koji, baš kao i njegovi nasljednici, dolazi u zlatnoj futroli s utisnutim monogramom luksuzne kuće. Inspiracija je, kako naglašavaju iz Celinea, bio zlatni nakit Luja XVI. i moderni Art Deco.

image
Celine
image
Celine

Od novih nijansi znamo da dolazi nijansa trešnje Orange Clea, tamnocrvena Zouzou te nude La Peau Nue. Što se tiče ostalih noviteta, u najavi je, prije odlaska kreativnog direktora Hedija Slimanea u listopadu prošle godine, bilo lansiranje i balzama, maskara, pudera te lakova za nokte, no trenutačno nema novosti o širenju beauty ponude.

Lansiranjem svojeg beauty "produžetka", modna kuća Celine pridružila se brojnim drugim luksuznim brendovima koji su uz odjeću i modne dodatke odlučili u ponudu dodati i kozmetičke poslastice, a potražnja je itekako razumljiva jer takve ekstenzije brendova dopuštaju klijentima da kupe nešto s potpisom brenda za djelić cijene koja se, primjerice, traži za luksuznu torbu ili kaput.

20. siječanj 2025 16:02