UFC

Pojavili se novi podaci o prodaji prijenosa Tysona i Jonesa, brojke su nevjerojatne!

Roy Jones Jr. i Mike Tyson
 Joe Scarnici / Getty Images North America / AFP
Boksački meč Mikea Tysona i Roya Jonesa Jr. porušio je sve rekorde gledanosti za tekuću godinu

Već prvobitne procjene tržišnog uspjeha ekshibicijskog meča Mikea Tysona i Roya Jonesa Jr. dale su pretpostaviti kako je "Iron Mike", zajedno s tvrtkom koja stoji iza aplikacije Triller, napravio sjajan posao. Podaci koji su se u medijima pojavili prošlog tjedna otkrivali su prodaju 1.2 milijuna prijenosa programa koji su dvije boksačke legende predvodile. No, novi podaci otkrivaju kako je uspjeh još veći.

Triller je inače aplikacija za reproduciranje video sadržaja i glavni konkurent trenutno izuzetno popularnom TikToku, a za prava na ovaj meč izdvojili su 50 milijuna dolara. No, očito je kako im se sve isplatilo. Naime, vlasnik Trillera Ryan Kavanaugh otkrio je kako je prijenos prodan u 1.6 domova, što je najveća ovogodišnja brojka za bilo koji prijenos u okviru borilačkog sporta.

"Iako su svi htjeli da ne uspijemo, mi smo sve iznenadili tako što smo promijenili neke stvari i prilagodili se. Na kraju smo izdominirali", rekao je Kavanaugh, dodavši kako će konačna brojka još porasti jer neki kabelski kanali još uvijek nisu dostavili konačne podatke. Gledajući da je cijena prijenosa bila 50 dolara, Triller je samo putem toga došao do prihoda od 80 milijuna dolara, znači da im se ovaj posao itekako isplatio.

Brojka je još impresivnija kad se usporedi s nekim postojećim podacima. Što se tiče ove godine, najuspješnija borilačka priredba bio je UFC 251, kojeg su u srpnju predvodili Kamaru Usman i Jorge Masvidala, s 1.3 milijuna prodanih prijenosa. Preko milijuna je još otišao siječanjski UFC 246 s Conorom McGregorom i Donaldom Cerroneom, dok je treća najuspješnija priredba najveće MMA promocija bio UFC 253, kojeg su predvodili Israel Adesanya i Paulo Costa. Njihov prijenos kupljen je u 700 tisuća kućanstava, dok je UFC 252, odnosno Stipu Miočića i Daniela Cormiera, kupilo oko pola milijuna.

Do sada najuspješniji ovogodišnji boksački meč bio je ogled Tysona Furyja i Deontaya Wildera iz veljače, s 850 tisuća prodaja, dok su svi ostali bili poprilično ispod toga. Subotnji ogled Anthonyja Joshue i Kubrata Puleva sigurno neće konkurirati, budući da će se u Americi emitirati u nepopularnom terminu, dok su emitiranja u Europi većinom preuzele javne televizije te se gotovo nigdje neće plaćati u "pay-per-view" formatu. Taj format zapravo je u Europi ispao neuspjehom te se sve manje prakticira.

Vrijedi spomenuti još neke brojke. Naime, 1.6 milijuna prijenosa prodaja je otprilike jednaka onoj koju je postigao jedan od najvećih mečeva u povijesti teške kategorije, odnosno prvi sudar Tysona i Holyfielda. Ipak, svoje najveće uspjehe Mike nije uspio nadmašiti. Tu se radi o meču protiv Lennoxa Lewisa, prodanom u gotovo dva milijuna kućanstava, a otprilike do te jednake brojke otišao je i revanš protiv Holyfielda.

Triller je inače, nakon uspjeha ovog meča, već krenuo u realizaciju nekih budućih avantura. U suradnji sa Snoop Doggom, osnovali su "Fight Club" organizaciju, koja će se bavi ugovaranjem međusobnih mečeva poznatih osoba koje se inače ne bave boksom.

Linker
23. studeni 2024 05:24