Šibenik, grad koji se diči svojom poviješću, jezgrom i katedralom. Grad koji je godinama bio zanemaren i u kojem se asfaltiranje neke ceste doživljavalo kao veliki pothvat, ali i grad koji se u posljednje vrijeme probudio. Opet je počeo pričati pozitivne priče i boriti se da postane ono što je nekad bio – najrazvijeniji grad južne Dalmacije. Od brojnih pozitivnih primjera tu je, prije svega, prva nagrada Svjetske turističke organizacije za projekt virtualnog Jurja Dalmatinca, izradu aplikacije za studentski kampus, s obzirom na to da Šibenik uskoro dobiva studij energetike, s daljnjom perspektivom otvaranja studija marikulture i obnovljivih izvora energije, a ne treba zaboraviti ni da je lani otvorena plaža Banj.
Megajahte
Posebna pozornost pridaje se oživljavanju tvrđava te sustavu mreže javnih žičara koje će povezivati tvrđave. No, to je ono što će se tek dogoditi. Ono što se trenutačno događa jest promjena vizure Mandaline. U tijeku je gradnja hotela čija je vrijednost vrtoglavih 20 milijuna eura. – Riječ je o projektu na području šibenskog poluotoka Mandalina na kojem je investitor, Dogus Grupa, već sagradio marinu za mega jahte D-Marin Mandalina. Kao komplementarni projekt koji će s marinom činiti jednu cjelinu, novu luksuznu nautičko-turističku destinaciju, D-Resort Šibenik planira svoja vrata otvoriti već za sezonu 2015. – objašnjavaju nam iz projektnog tima.
Dobra pozicija
Naravno, za hotel je trebalo odabrati lokaciju pa nam u projektnom timu objašnjavaju kako je Šibenik jedinstven po svojim prirodnim obilježjima i lokaciji na jadranskoj obali. – Uz faktore kao što su blizina nacionalnih parkova, dobra transportna povezanost i golem turistički potencijal, za Šibenik smo na neki način i posebno vezani od početka naših ulaganja u Hrvatskoj, tu se osjećamo dobrodošli i kao kod kuće.
Osjećamo da će Šibenik prosperirati novim sadržajima koje donosimo u Mandalini, a drago nam je čuti i za druge investicije koje se događaju na području turističke i kulturne ponude Šibenika – ističu i dodaju kako su od samog početka za idejno rješenje izabrali ono koje se najbolje uklapa u prirodni krajolik i okruženje kako bi se krajolik i arhitektura na neki način uzajamno dopunjavali. – Izgled hotela i materijali koji se koriste na hotelu i drugim sadržajima svojim će karakteristikama reflektirati obilježja kraja te će i na taj način nastojati biti dio Šibenika, radije nego izolirani lokalitet rezerviran za turiste – objašnjavaju u projektnom timu.
Što se tiče samih sadržaja, riječ je o hotelu sa 69 soba, tri VIP vile, koje servisira hotel, wellness i spa centri s bazenom, sportskim sadržajima, restoranom, koktel barom, dječjim klubom i konferencijskim prostorima. Kompleks će se prostirati na 24 tisuće četvornih metara, a hotel na devet tisuća kvadrata. U iznadprosječnom dizajnu posebno se ističe šetnica koja će se smjestiti na vrhu hotela. Odvojeno će biti sagrađene i tri vile za posebne goste. Svaka će se prostirati na 150 kvadrata i imati svoj bazen, a gosti će se, usprkos odvojenom smještaju, moći služiti svim hotelskim uslugama.
Gosti iz cijelog svijeta
– Bruto razvijena površina je oko 15.000 četvornih metara. Očekivani gosti hotela bit će uobičajena klijentela s tržišta koja su tradicionalno naklonjena ovoj regiji, srednje do visoke platežne moći, a poseban naglasak dajemo na MICE (kongresi, sastanci, inicijative i ostala događanja) segment i posjetitelje marine – kažu i napominju da je glavni projektant arhitekt Nikola Bašić i njegov tim iz tvrtke Marinaprojekt. Projektant interijera je Marko Murtić (Emur studio).
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....