Svakodnevna jurnjava, bezbroj radnih i obiteljski obaveza, druženja i događanja koja posjećujemo, kao i sve duži radni dani ostavljaju nam sve manje vremena za čišćenje, a da o energiji i volji ni ne govorimo. Kada umorni na kraju dana dođemo kući, zadnje što želimo raditi jest izvaditi krpu i deterdžente te ribati i prati svoj dom, a vikende bismo radije provodili u šetnji i druženju, odmaranju i opuštanju umjesto da odrađujemo dosadne kućanske poslove. U tom slučaju u pomoć nam uskaču spretni čistači i čistačice kojima drage volje platimo da naš prostor dovedu do savršenstva. Kako biste se osigurali da zaista dobivate najbolju uslugu, važno je da se pobrinete da se osoblje koje ste angažirali osjeća ugodno u vašem domu i da zna sve nužne informacije kako bi dobro odradili posao. Pogledajte što ne smijete zaboraviti, a što vam pravi profesionalni čistači neće reći.
Ponudite ih pićem.
Ovdje se naravno ne radi o alkoholu, niti to moraju biti neki skupi napitci. Važno je samo da ponudite osobi koja vam čisti osvježenje jer imajte na umu da je čišćenje naporan i iscrpljujuć posao. Tako ćete iskazati poštovanje prema osobi koja to radi.
Budite realistični.
Vaš čistač je profesionalac, a ne mađioničar. Naravno da želite dobiti vrijednost za svoj novac, no također morate razumjeti da za dobro obavljen posao treba vremena. Razmislite samo koliko bi vama trebalo da odradite neki kućanski posao, a čak ni profesionalac ne može to izvesti u puno kraćem roku ako želi biti temeljit.
Nered otežava posao.
Ako osoba koja čisti vaš dom mora dobar dio svog vremena potrošiti samo da bi uklonila nakupljeni nered i otkrila konkretne površine koje mora očistiti, posao čišćenja vašeg prostora trajat će duže nego što je to potrebno, više će vas koštati i bit će teže odraditi. Jedna stvar je brisanje prašine oko sitnica na policama, a druga je raščišćavanje hrpe stvari koje ste danima sakupljali na svojim površinama. Pomozite čistačima i barem malo posložite kaos u stanu tako što ćete vratiti stvari na svoje mjesto.
Nemojte otkazati čišćenje bez prethodne najave.
Otkazivanje termina čišćenja u zadnji čas nepristojno je, pogotovo ako sa svojim čistačem imate redoviti tjedni dogovor jer to znači da gubi novac koji je mogao zaraditi čisteći neki drugi prostor. Ako shvatite da nećete moći održati dogovor, odmah javite!
Ako volite stvari učinjene na određeni način, recite to.
Osobi koja čisti vaš dom u interesu je da budete sretan i zadovoljan klijent, no istovremeno imajte na umu da ne čita misli. Imate li neke posebne zahtjeve i želite li da pojedini dijelovi vašeg doma budu očišćeni na određeni način, recite to unaprijed, a ne kada je posao već gotov. Tako ćete uštedjeti vrijeme i novac, ali i sačuvati živce i dobre odnose.
Izvor: Apartment Therapy
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....