Hisense TV zauzeo je drugo mjesto na globalnoj razini

Hisense TV drugi na globalnoj razini

 Hisense

Hisense, vodeći globalni brend kućanskih uređaja i elektronike u globalnom sektoru kućanskih uređaja prema najnovijim podacima vodećeg međunarodnog instituta za istraživanje tržišta Omdia koji pokazuju da su globalne isporuke Hisense TV-a za prvo tromjesečje 2024. dostigle ukupno 6,32M, svrstavši Hisense na ukupno 2. mjesto na globalnom tržištu od 2022. do prvog kvartala 2024.

image

Hisense TV drugi na globalnoj razini

Hisense

Hisenseov globalni udio u količini isporuke televizora u prvom kvartalu 2024. bio je 13,6% s globalnim udjelom prihoda od isporuke od 12,1%. Hisense je trenutno rangiran kao drugi na globalnoj razini za isporuku televizora i kao prvi među televizorima od 100 inča u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Kao tehnološki i tržišni lider u području laser TV-a, Hisense je u prvom kvartalu 2024. imao količinski udio od 53,4%.

image

Hisense Mini-LED ULED TV U7N službeni TV UEFA EURO 2024™

Hisense

Učestali uspjeh Hisensea na visoko konkurentnom tržištu proizlazi iz njegove predanosti kontinuiranim inovacijama u visokokvalitetnim proizvodima i uslugama u razvoju pionirske tehnologije kućanskih uređaja u potrazi za poboljšanjem svakodnevnog života. Hisense Mini-LED ULED U7N službeni je televizor UEFA EURO 2024™ koji podiže gledanje nogometa na novu razinu s televizorom dizajniranim posebno za ljubitelje sporta i igrače. S visokom stopom osvježavanja slike od 240 Hz i Ultra Motionom od 120 Hz te AI Sports Modeom, U7N vodi vas u samo srce igre.

Kao službeni partner UEFA EURO 2024™, Hisense je nedavno pokrenuo kampanju "BEYOND GLORY" u kojoj sudjeluju globalne zvijezde, Iker Casillas i Manuel Neuer. Kampanja obilježava treće uzastopno UEFA Europsko nogometno prvenstvo na kojem je Hisense postao partner događaja, pružajući važnu priliku za nastavak povezivanja marke Hisense s potrošačima diljem svijeta.

Početkom lipnja je Hisense na velikom eventu u Zagrebu premijerno predstavio najnoviju liniju kuhinjskih uređaja koji su od nedavno dostupni i na hrvatskom tržištu – pećnice, ploče i perilice posuđa. Kroz inovativnu prezentaciju, interaktivnu kulinarsku demonstraciju i vrhunsku zabavu pod palicom svima omiljenih televizijskih lica - voditelja Joška Lokasa te celebrity chefova Damira Tomljanovića, Melkiora Bašića i Stjepana Vukadina, događaj je potvrdio Hisenseovu predanost pomicanju granica inovacija i stvaranju visokokvalitetnih proizvoda za sve potrošače.

O Hisenseu

Hisense je vodeći globalni brend kućanskih aparata i elektronike i službeni partner UEFA EURO 2024. Prema Omdiji, Hisense je zauzeo drugo mjesto na globalnoj razini po isporuci televizora i prvo mjesto u 100" televizorima u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Tvrtka je brzo proširila poslovanje u više od 160 zemalja i specijalizirala se za multimedijske proizvode, kućanske uređaje i inteligentne IT informacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. studeni 2024 00:01