
Ako se popularnost danas može i u čemu kvalitetno izmjeriti, jedna od metrika svakako je vidljivost, odnosno broj pregleda videosadržaja na društvenim mrežama, a u njima se u građevinsko-nekretninskom sektoru s videima koji bilježe više stotina, a neki i više od milijun pregleda svakako isprofilirao 28-godišnji Opatijac Dominik Frković.
Koje su najčešće greške u projektiranju, kako izgleda i što je sve važno za gradnju bazena, zašto mora postojati pristupni put i što sve treba znati vezano uz zemljište prije zahtjeva za građevinskom dozvolom samo su neke o tema o kojima govori na TikToku i Instagramu, ne bi li pratiteljima koji tek planiraju krenuti u avanturu gradnje pomogao svojim iskustvom i skratio vrijeme istraživanja. Videi su mu kratki, sažeti, simpatični i, najvažnije, puni korisnih informacija zbog čega ne čudi da ih korisnici sve češće dijele po mrežama i da ima sve više pratitelja koje zanima ono što im snima.
- Uvijek su me interesirale nekretnine i volio sam gledati strane obilaske raznih vila na YouTubeu pa se ideja da i sam snimam nešto slično nametnula sama od sebe. U početku sam s bratom počeo snimati nekretnine koje gradi naša obiteljska tvrtka kako bismo ih što kvalitetnije prezentirali budućim kupcima. Ubrzo nakon toga, počeo sam snimati i druge nekretnine, no u početku to nije išlo tako "glatko". Prvih nekoliko videoprezentacija doslovno sam platio ljudima da dođem snimiti njihove kuće samo da imam dovoljno materijala i, naravno, prilike za uvježbavanje pred kamerom - ispričao nam je Dominik.
No, jednom kad se dovoljno uvježbao, pozivi su postali sve češći. U samo godinu dana snimio je više desetaka videoprezentacija nekretnina u vrijednosti od 500.000 pa do tri milijuna eura. A onda se odlučio i sam "zabiti lopatu" te krenuo u gradnju luksuzne vile s bazenom i wellness zonom koja bi trebala biti dovršena tijekom nekoliko mjeseci. Upravo je na toj lokaciji u središtu Istre snimljen najveći dio njegovih najgledanijih videa.
- Ovog sam puta više fokusiran na edukativni sadržaj kako bih ljudima pomogao pri gradnji kuće. Na prvu to možda izgleda jednostavno, misliš da ćeš uspjeti izići na kraj s projektom bez nekih poteškoća, ali kad se jednom upustiš u gradnju, shvatiš da problemima "nema kraja" - slikovito će Dominik koji se iznimno veseli dovršetku ove luksuzne nekretnine jer se radi o prvom projektu kojeg će odraditi doslovno od prvog do zadnjeg koraka, o čemu će još puno snimati i pričati na društvenim mrežama.
Iako je već nekoliko godina u nekretninskom sektoru, budući da njihova obiteljska tvrtka Opatija Direct gradi kuće za odmor, adaptira postojeće nekretnine i vodi gradilišta za klijente, Dominik je po struci informatičar pa već ima ideju kako ove dvije grane spojiti na način kojim će se moći baviti i strukom i svojevrsnim hobijem.
- S prijateljem i poslovnim partnerom Noom Tubićem, koji trenutačno radi na softverskom dijelu platforme, razvijam rješenje za oglašavanje stanova za najam jer nam se čini da trenutačno na tržištu nema dobrog specijaliziranog rješenja za to. Naš oglasnik zvat će se Vjeverica.hr i imat će mnogo novih značajki koje će poboljšati korisničko iskustvo prilikom najma. Napredni filteri pretraživanja, umjetna inteligencija i besplatno oglašavanje samo su dio onog što ćemo ponuditi - najavljuje Dominik i dodaje da bi prva verzija nove platforme za oglašavanje, ako sve bude išlo po planu, korisnicima trebala biti dostupna već za nekoliko tjedana.
Mladi poduzetnik s puno ostvarivih planova vjeruje da za ovakav projekt ima potencijala jer, dok je s jedne strane oglašavanje nekretnina u Hrvatskoj na, kako kaže, niskoj razini, s druge mu se čini da se, posebno u Istri, gradi više nego ikad prije.
- Putem videoprezentacija i snimanja gradnje možemo modernizirati i gradnju i oglašavanje. Mislim da se stvorilo jedno nepovjerenje među ljudima, što i ne čudi jer je velik broj njih bilo prevareno prilikom gradnje ili kupovine nekretnine. Ovim putem bi se potencijalno dalo ljudima mogućnost da bolje upoznaju agente, izvođače, tvrtke i majstore s kojima će se upustiti u posao - optimističan je Dominik.
Iako još nema niti 30 godina teško mu je reći gdje se vidi u budućnosti, no siguran je će nastaviti putovati i, kako kaže, istraživati svijet, na čijoj je karti već zabilježio posjet Meksiku, Omanu, Baliju i još nekim zemljama, no popis onih u koje želi otputovati još je veći, a iz njih će se, zasigurno, javiti i putem videa na svojim popularnim mrežama, na kojima smo ga i mi uočili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....