
Mali lokal u zagrebačkoj Masarykovoj ulici, u kojem je bio izazov postići maksimalnu funkcionalnost, pretvoren je u moderan prodajni prostor Optike Alfa Vision. Korištenjem drvenih i bakrenih elemenata pri uređenju, uz inovativan pristup izlaganju proizvoda, tim zagrebačke agencije Brigada stvorio je ugodan prodajni prostor koji odiše toplinom, istovremeno otvoren i s puno svjetlosti.
Dugačke otvorene police s velikim osvijetljenim leđima prezentiraju proizvode na pristupačan i pregledniji način. Središnjim dijelom dominira pult koji obavlja funkciju blagajne, ali i mjesta za savjete i konzultacije s osobljem Optike. Na taj način kupci su slobodni kružiti cijelim dućanom i nesmetano gledati proizvode.
Između polica, iza bakrenih vrata nalazi se odvojeni prostor za oftalmološki pregled i servisni prostori koji na prvi pogled nisu vidljivi, a korisnici usluga do njih dolaze uz uputu i pratnju djelatnika.

Ogledala su strateški postavljena po cijelom prostoru Optike, kako bi veći broj ljudi istovremeno mogao probati naočale i kako bi se izbjegle gužve u prostoru.

Izlog je zamišljen i kao komunikacija prema van te zainteresiranim prolaznicima prezentira proizvode, a ne zatvara pogled u dućan. Inovativno rješenje u izlogu je i pozicija naočala na bočnim stranama, odnosno zonama na koje intuitivno pada pogled prolaznika.

Drvo, bakar i mramor se skladno nadopunjavaju kroz cijeli prostor stvarajući prirodnu i opuštajuću atmosferu.
"U ovom projektu dobili smo puno povjerenje klijenta da primijenimo hrabriji i otvoreniji pristup izlaganju naočala u odnosu na njihove dosadašnje standarde i onog na koji su navikli. Ta sloboda omogućila nam je da kreiramo prodajni prostor koji ujedno pruža posebno iskustvo i kvalitetan prostorni doživljaj", izjavila je Ivana Validžić, voditeljica projekta.

brigada* /Ivana Validžić (voditeljica projekta i strategije), Kristina Volf (kreativni direktor), Mia Petričević (arhitekt), Neva Baričić (junior arhitekt)
Mario Poje (fotograf)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....