Tako su se i u izložbenom prostoru poigrali bojanjem plastike (izložbene lutke), metala (dekorativne skelske cijevi na stropu i rasvjeta), drva (namještaj), zidova i stropova.
Izložbeni prostori imaju važnu ulogu u kulturnim i poslovnim kontaktima ljudi. To su mjesta koja su namijenjena za prezentaciju proizvoda i interakciju, a nerijetko i za sastanke ili druženja. Stoga takvi prostori moraju biti funkcionalni, ali i zanimljivi kako bi privukli što veći broj ljudi. Jedan atraktivan showroom, čije koloritno uređenje pomiče granice i donosi jedan novi pogled na svijet boja, nedavno smo pronašli u Zagrebu.
Riječ je o izložbenom prostoru trgovine Bačelić, koja se bavi prodajom završnih materijala u graditeljstvu. Posjetili smo prodajno distributivni centar tvrtke smješten u Škorpikovoj ulici, gdje se na gornjoj etaži nalaze uredi, a na donjoj maloprodajni i skladišni prostor. Showroom se, pak, nalazi između prodajnog i uredskog dijela, u nekadašnjem prodajnom salonu, te se vizualno u potpunosti odvaja od ostatka prostora.
Za njegovo uređenje angažirana je dizajnerica interijera Angelika Kolarić, koja kaže kako je jedan od zahtjeva bio napraviti prostor dostupan za sve, od arhitekata, izvođača i investitora do kupaca. Stoga je osmišljen jedinstven koncept izložbenog prostora za interakciju, komunikaciju i edukaciju, koji istodobno služi i za pronalaženje inspiracije, radno mjesto, ispijanje kave...
- Cilj je bio probuditi prostor i prezentirati mogućnosti koje asortiman pruža, čime bi se kupce potaknulo na odvažnu igru bojama i korištenje dekorativnih tehnika i u vlastitom prostoru. Stoga je osnovna ideja i nit vodilja u ovom projektu bila boja, boja, boja, tehnike, mogućnosti i opet boja - kaže dizajnerica sa smiješkom, dodajući kako je za opremanje prostora putem oglasnika kupljeno nešto staro - namještaj, koji je naknadno pretapeciran, a uzeto je i nešto "posuđeno" s djedovine zaposlenika tvrtke - stara kuhinja, koja je osvježena novom bojom.
- Upravo ta kuhinja služi kao središte za druženja, neobavezne kave i šarmantne čašice dijeljenja iskustva u struci - opisuje dizajnerica, dodajući kako su korišteni i dijelovi s gradilišta, poput cijevi skela, a jedino što je kupljeno su barski stolci koji su također bojani u dekorativne tehnike kako bi svaka bila različita.
Zamisao je, ističe, bila pokazati kupcima kako obrada boje drva može biti identična kao i boja zida, ali i raznih drugih materijala poput metala i plastike. Tako je u showroomu, osim kuhinje, prikazan i kuhinjski otok izrađen od gips-kartonskih i OSB ploča koje se, koristeći razne dekorativne tehnike, mogu učiniti još posebnijima. Uočava se i namještaj obojan u žarke boje, a ideja je bila pokazati kako starim komadima od bake, djeda, s buvljaka ili onima namijenjenima za otpad podariti novi izgled ili, pak, kako boju s tkanine za tapeciranje prenijeti na zidove, pločice...
- Puno znači vidjeti mikrocement na podu, izvedbu dekorativne tehnike na stolcima, prebojan stol… Kada klijenti vide sve uživo, onda mogu zamisliti kako to izgleda u prirodnoj veličini - kaže Tea Bačelić Khouri iz tvrtke Bačelić.
Posebno su zanimljive i koloritne lutke koje položajem asociraju na svakodnevne radnje u domu.
- Od prvog dana su me na ulazu trgovine Bačelić "pozdravljale" izložbene lutke obučene u razna radna odijela, što također čini dio njihovog širokog asortimana. Smatrala sam da je vrlo zgodno dodati lutkama boju, "oživjeti" njih, a njihovom pojavom i sam prostor - pojašnjava Angelika Kolarić.
Finalni rezultat je showroom koji je u isto vrijeme šašav i interesantan, ali i inspirativan.
- Željeli smo izazvati efekt oduševljenja i stvoriti mjesto na kojem će svi moći pronaći inspiraciju. Koristeći razne materijale i načine obrade, uspjeli smo klijentima i kupcima pokazati kako i sami mogu biti kreativni - zaključuje Tea Bačelić Khouri.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....