COOL MJESTO

Vodimo vas u zagrebački showroom pun inspiracija za uređenje vlastita prostora

 Studio Blagec
Želja je bila pokazati kupcima kako i sami, koristeći razne boje, materijale i načine obrade, mogu biti kreativni

Tako su se i u izložbenom prostoru poigrali bojanjem plastike (izložbene lutke), metala (dekorativne skelske cijevi na stropu i rasvjeta), drva (namještaj), zidova i stropova.

Izložbeni prostori imaju važnu ulogu u kulturnim i poslovnim kontaktima ljudi. To su mjesta koja su namijenjena za prezentaciju proizvoda i interakciju, a nerijetko i za sastanke ili druženja. Stoga takvi prostori moraju biti funkcionalni, ali i zanimljivi kako bi privukli što veći broj ljudi. Jedan atraktivan showroom, čije koloritno uređenje pomiče granice i donosi jedan novi pogled na svijet boja, nedavno smo pronašli u Zagrebu.

image
Studio Blagec

Dio namještaja je kupljen preko oglasnika te obnovljen, a kuhinja je s djedovine zaposlenika

image
Studio Blagec

Riječ je o izložbenom prostoru trgovine Bačelić, koja se bavi prodajom završnih materijala u graditeljstvu. Posjetili smo prodajno distributivni centar tvrtke smješten u Škorpikovoj ulici, gdje se na gornjoj etaži nalaze uredi, a na donjoj maloprodajni i skladišni prostor. Showroom se, pak, nalazi između prodajnog i uredskog dijela, u nekadašnjem prodajnom salonu, te se vizualno u potpunosti odvaja od ostatka prostora.

image
Studio Blagec
image
Studio Blagec

Za njegovo uređenje angažirana je dizajnerica interijera Angelika Kolarić, koja kaže kako je jedan od zahtjeva bio napraviti prostor dostupan za sve, od arhitekata, izvođača i investitora do kupaca. Stoga je osmišljen jedinstven koncept izložbenog prostora za interakciju, komunikaciju i edukaciju, koji istodobno služi i za pronalaženje inspiracije, radno mjesto, ispijanje kave...

- Cilj je bio probuditi prostor i prezentirati mogućnosti koje asortiman pruža, čime bi se kupce potaknulo na odvažnu igru bojama i korištenje dekorativnih tehnika i u vlastitom prostoru. Stoga je osnovna ideja i nit vodilja u ovom projektu bila boja, boja, boja, tehnike, mogućnosti i opet boja - kaže dizajnerica sa smiješkom, dodajući kako je za opremanje prostora putem oglasnika kupljeno nešto staro - namještaj, koji je naknadno pretapeciran, a uzeto je i nešto "posuđeno" s djedovine zaposlenika tvrtke - stara kuhinja, koja je osvježena novom bojom.

image
Studio Blagec

- Upravo ta kuhinja služi kao središte za druženja, neobavezne kave i šarmantne čašice dijeljenja iskustva u struci - opisuje dizajnerica, dodajući kako su korišteni i dijelovi s gradilišta, poput cijevi skela, a jedino što je kupljeno su barski stolci koji su također bojani u dekorativne tehnike kako bi svaka bila različita.

Zamisao je, ističe, bila pokazati kupcima kako obrada boje drva može biti identična kao i boja zida, ali i raznih drugih materijala poput metala i plastike. Tako je u showroomu, osim kuhinje, prikazan i kuhinjski otok izrađen od gips-kartonskih i OSB ploča koje se, koristeći razne dekorativne tehnike, mogu učiniti još posebnijima. Uočava se i namještaj obojan u žarke boje, a ideja je bila pokazati kako starim komadima od bake, djeda, s buvljaka ili onima namijenjenima za otpad podariti novi izgled ili, pak, kako boju s tkanine za tapeciranje prenijeti na zidove, pločice...

image
Studio Blagec
image
Studio Blagec

- Puno znači vidjeti mikrocement na podu, izvedbu dekorativne tehnike na stolcima, prebojan stol… Kada klijenti vide sve uživo, onda mogu zamisliti kako to izgleda u prirodnoj veličini - kaže Tea Bačelić Khouri iz tvrtke Bačelić.

Posebno su zanimljive i koloritne lutke koje položajem asociraju na svakodnevne radnje u domu.

- Od prvog dana su me na ulazu trgovine Bačelić "pozdravljale" izložbene lutke obučene u razna radna odijela, što također čini dio njihovog širokog asortimana. Smatrala sam da je vrlo zgodno dodati lutkama boju, "oživjeti" njih, a njihovom pojavom i sam prostor - pojašnjava Angelika Kolarić.

image
Studio Blagec

Finalni rezultat je showroom koji je u isto vrijeme šašav i interesantan, ali i inspirativan.

- Željeli smo izazvati efekt oduševljenja i stvoriti mjesto na kojem će svi moći pronaći inspiraciju. Koristeći razne materijale i načine obrade, uspjeli smo klijentima i kupcima pokazati kako i sami mogu biti kreativni - zaključuje Tea Bačelić Khouri.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. rujan 2024 21:28