
Tanke narukvice sa zanimljivim ukrasima i uzorcima iza kojih stoji tim kreativaca na čelu s dizajnericom Katarinom Radnić osvojile su brzo nakon pokretanja domaće, ali i svjetske celebrityje. Dosad ih se moglo kupiti putem web shopa i u prestižnim trgovinama nakitom, a sad je brend napokon dobio i vlastitu trgovinu u najužem centru Zagreba.
Pozlaćeni leptir, kao zaštitni znak Borbolete, u kratkom vremenu sletio je na ruku brojnih žena, pri čemu su narukvice stekle status omiljenog dara, ponajviše kao narukvice prijateljstva. Osim upečatljivog simbola, Borboleta brend karakterizira i ručni dizajn u kombinaciji s poludragim kamenjem te srebrni i pozlaćeni privjesci na svilenom koncu koji u brojnim bojama i diskretnim simbolima pristaju svakom stilu i odjevnoj kombinaciji.
Tako je Borboleta, uz vlastiti webshop i novootvoreni dućan u samom centru Zagreba (Gundulićeva 1), osvojila najprestižnije svjetske trgovine kao što su Excelsior ili Antonia u Milanu te domaće adrese poput Nicolas Concept Storea u Zagrebu, ID Storea u Splitu i druge.
Među poznatim damama koje je osvojio brend Borboleta su i Kendall Jenner, Kate Hudson, Miroslava Duma, Paris Hilton, Elena Perminova, ali i domaće zvijezde Tatjana Dragović, Nina Badrić, Mirela Forić Srna, Mija Knežević, Severina...
Izvor: magazin Like!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....