Mesoprerada je slatinska tvrtka duge povijesti koju je 2020. godine, nakon što je zapela u probleme, preuzeo Denis Matijević, koji dolazi iz realnog sektora s obzirom na biznis s voćem i povrćem kojim se godinama bavio. Sa željom da se tradiciji podari novi sjaj, prostori postojećih mesnica Mesoprerade u Slavoniji osvježene su te je otvoreno nekoliko novih, a s daljnjim širenjem na zagrebačko tržište učinjen je značajan iskorak u poslovanju. Naime, pokrenut je novi brend The Meat, s prvim gastro shopom koji je nedavno otvoren u Vlaškoj.
Sam naziv brenda je jednostavan, ali vrlo znakovit: Meso; ekskluzivno; autohtono; tradicionalno. I to je ono što obitelj Matijević ne samo zagovara, nego i živi. Naime, inzistirajući na konceptu “od polja do stola”, nudi se vrhunsko, uvijek svježe meso domaćeg uzgoja, proizvedeno prema najvišim standardima i s kontroliranom sljedivosti u slatinskim pogonima. Uz proizvode od bijele svinje iz ekstenzivnog uzgoja i premium proizvode od autohtone crne slavonske svinje te asortimana Dry Age, ponudu brenda zaokružuje selekcija odabranih začina, prvoklasnih ulja i vrsnih vina, a riječ je o proizvodima etabliranih brendova uglavnom iz Hrvatske, ali i regije.
Da gastro shop The meat ide korak dalje od obične mesnice, a korak bliže vrhunskom gastronomskom iskustvu, potvrđuje i dizajnerski uređen prostor u Vlaškoj, za što su zaslužni Robet i Martina Bajs iz tvrtke IO Decor.
- Želja je bila da prostor djeluje ekskluzivno i luksuzno, da nije tipična mesnica, da plijeni pozornost, da je uredna, da nema miris po mesu i mesnici, da je kao izložbeni prostor - kaže Robert Bajs i dodaje da je površina uslužnog prostora 68 četvornih metara, a na skladište i pripremni dio otpada još 60-ak kvadrata.
Već se samim ulazom stječe dojam da ovo nije “obična mesnica”. Velika ulazna staklena stijena simulira izlog, a proizvodi u samom lokalu ujedno su i izložbeni primjerci, gotovo uokvireni. Uređenje je moderno. Prostorom dominira crna u kombinaciji s crvenim detaljima, što su ujedno i boje brenda. Korišten je i kamen: zidne obloge djelomično su od bračkog kamena, a lukovi, kamene pločice i pod u tonu terracota cigle zadržani iz postojećeg stanja, čime je postignuta toplina u prostoru uz isticanje povijesnih elemenata stare zgrade.
Svi hladnjaci, izložbene police i jedinstveni panjevi na kojima je blagajna rađeni su po mjeri te su nenametljivog dizajna kako bi proizvodi bili u prvom planu. Ističu se i zanimljive rasvjetne instalacije. Primjerice, šunka od crne slavonske svinje izložena u staklenoj, osvijetljenoj kutiji te instalacija s rasvjetnim tijelima i kobasicama. Uočavaju se kipovi i odljevi životinja, svjetleći detalji u obliku životinja, tematske slike...
Novi koncept popraćen je i novom ambalažom sa sloganom “Art of taste” u natur i crnoj boji, što odgovara i proizvodima od bijele i crne svinje. Dizajn ambalaže osmislila je marketinška tvrtka Marketing Club te razvila u suradnji s tiskarom Grafokor.
Gastro shop u Vlaškoj prva je, ogledna delikatesna mesnica prema čijem će se standardu uređivati sve ostale, čije je otvorenje u Zagrebu planirano tijekom sljedećih godina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....