cool mjesto: Lega*Lega showroom

Što sve nude osječki kreativci?

Kako jedan prostor učiniti svježim, šarenim i atraktivnim te pri tome dobro ukomponirati prirodu s modernim dizajnom, a istovremeno se ne izgubiti na putu do savršenstva? Odgovor na to pitanje krije se u Osijeku, u obnovljenom Lega-lega shopu, koji je nedavno otvorio svoja vrata kupcima, nakon što su kreativci iz Mit dizajn studija odlučili shop preokrenuti naglavačke, iako je zapravo i dosadašnji dizajn trgovine bio poseban.

Profil
Ime:
Lega-lega
Adresa:
Županijska 25, Osijek
Vlasnici:
Mit dizajn
Radno vrijeme:
pon-pet od 8 do 18 h, sub od 8 do 12

– Dizajn trgovine nije bio sporan jer mi smo to radili prije svega kao likovnu i dekorativnu priču, pa smo si dali truda i trgovina je bila jako lijepa, ali s vremenom se pokazalo da ima nedostataka u prodajnom segmentu jer su nam neki proizvodi ostali gotovo neprimjetni. To zapravo i ne čudi budući da nitko od nas nije imao iskustva u takvom načinu prodaje kad smo prije tri godine krenuli s projektom i prvom trgovinom – priča kreativni direktor Mit dizajn studija Boris Matešić.

Objašnjava što je zapravo bio problem u prijašnjem konceptu trgovine. – Naš core bussines je papir, a majice smo uveli kao poligon za bolju prezentaciju naših ideja i ilustracija. S obzirom na to da su majice bile naš novi proizvod, stavili smo ih odmah na ulaz i ljudi su, kako bi ulazili u trgovinu, grabili majice. Nisu se okretali prema papirnatom asortimanu, koji je u trgovini bio zapostavljen, a takvih proizvoda imamo 70-ak. Stoga smo na otvorenju shopa u Dubrovniku to odlučili promijeniti i tamo smo koncept trgovine napravili po uzoru na stare mini markete ili trgovine voćem i povrćem. Budući da smo naše majicu počeli pakirati u tetrapak i izlagati u hladnjaku, bilo je logično da sve izgleda kao mala trgovina iz susjedstva – govori Matešić. Dodaje da se to u Dubrovniku pokazalo kao pun pogodak, pa su isti koncept odlučili primijeniti i u Zagrebu, a sada i u Osijeku. Lega-lega shop danas doista izgleda kao mala trgovina u susjedstvu.

Čim uđete, dočekat će vas veliki otok prepun različitih rokovnika, adresara, planera, bilježnica…sve šareno kao da se u njemu nalaze upravo jabuke, kruške, banane… Zidovi su obloženi drvetom, a na njima su malene drvene gajbice složene u police, gdje ćete pronaći ostatak šarenih papirnatih artikala. U drugom dijelu shopa smjestile su se majice s jedne strane zida te rashladna vitrina koja, kaže Matešić, održava naše svježe ideje. U njoj se nalazi 600 svježih tetrapaka u koje su upakirane majice.

– Pokazalo se da je na taj način papirnati asortiman bolje prezentiran. Cilj nam je bio postići toplinu, da se ljudi osjećaju ugodno, da im je zanimljivo, da malo proučavaju, da se osjećaju domaćinski. Sve trgovine imaju iste elemente, ali raspored je drukčiji. Stvarno smo zadovoljni kako je sve ispalo, a posebno zato što je sve to naših ruku i ideja djelo. Koncept smo razvijali kolega Igor Penović i ja, a onda smo svi zajedno sklapali elemente i bojali ih pa je svatko dao i fizički doprinos poslu – rekao je Matešić.

Do kraja ovog mjeseca u shop stiže i nova kolekcija, a u jednoj prostoriji održavat će se radionice pisanja, crtanja, kaligrafije… Osim toga, Legalega se širi i u zemlje regije. – Za desetak dana naši će proizvodi biti u Beogradu, pregovaramo sa Sarajevom, imamo planove za Ljubljanu, a onda i za ostale zemlje EU-a. Prošle godine bili smo na prekretnici, nastaviti još jače i dalje ili odustati. Paralelno s razvojem brenda radimo i na povećavanju naših proizvodnih kapaciteta kako bismo bili spremni za veće količine. Nastojimo cijeli proces proizvodnje objediniti i kontrolirati ga tako da sve ostane u našoj kući, od ideje do realizacije, odnosno prodaje – zaključio je Matešić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 00:15