Profil

Upoznajte Osječanku Anu Lamza Bašić iz brenda Dream

Zeko, medo i maca super su pratnja do svakog vrtića!

Ona je magistrica kulturologije i kulturalnog menadžmenta, ali izrađuje razne stvarčice, od kojih se posebno izdvajaju ruksaci u obliku životinja.

Djeca su neiscrpna inspiracija. Ona su najiskreniji i najstrašniji sud, a njihova sretna lica poticaj su na stvaranje mnogima.

Osječanka Ana Lamza Bašić (29), po struci magistrica kulturologije i kulturalnog menadžmenta, mama je razigranog dvogodišnjaka, glavnog “krivca” za osnivanje njezina brenda Dream, pod čijim imenom nastaju razne lijepe stvarčice od kojih se posebno izdvajaju ruksaci u obliku djeci dragih životinja. Sam naziv govori o njezinoj osobnosti, jer Ana samu sebe opisuje kao vječitog sanjara u potrazi za kreativnim izazovima.

SUPER SLAVICA

- Ideja o ruksacima nastala je nakon što sam provela određeno vrijeme tražeći ruksak za sina koji je kretao u vrtić. Kako mi se na našem tržištu nije ništa svidjelo, sama sam izradila ruksak s likom zečića jer je bio u fazi zaluđenosti njima - pojašnjava Ana kako je sve krenulo.

Reakcije obitelji, prijatelja pa i slučajnih prolaznika bile su odlične i to je ohrabrilo ovu mladu ženu da razvije svoj hobi. Ubrzo je nastala i tzv. tiha knjiga, rukom izvezena slikovnica koju je izrađivala čak mjesec dana jer u to vrijeme još nije znala koristiti šivaći stroj. Ubrzo je primila prve narudžbe, a pronalazak Super Slavice, stare Bagatove mašine, rezultirao je upisivanjem tečaja šivanja i iz tvornice brenda Dream ubrzo su počele izlaziti prave dizajnerske poslastice. Inspirana vječno lijepim skandinavskim stilom, pozabavila se idejom kožnatih ruksaka jednostavnih oblika i linija, najčešće u crno-bijeloj kombinaciji.

- Oduvijek volim minimalistički pristup dizajnu i crno-bijele kombinacije, kako u odijevanju tako i u dekoriranju prostora - obrazlaže dizajnerica u čemu pronalazi inspiraciju.

U moru dizajnera, kreativaca i raznih inspiracijskih internetskih stranica uvijek postoji bojazan od ponavljanja nečije ideje, tako da Ana puno pozornosti posvećuje pregledavanju sličnih stranica kako bi se uvjerila da je proizvod koji je zamilislila jedinstven.

- Jutarnji sam tip osobe i dok pijem kavu, uvijek nešto šaram po papiru. Proguglam internetom kako bih se uvjerila da stvaram unikat i kad sam zadovoljna skicom ili crtežom, krećem u izradu prototipa, koji često i ne uspije od prve - smije se mlada dizajnerica.

IZAZOV

Od skice do finalnog proizvoda prelazi se kretivan, ponekad izazovan put.

- Nažalost, u Osijeku nema dovoljno raznolike ponude materijala pa većinu nabavljam u Zagrebu uz pomoć prijatelja koji tamo žive. Često smo na pošti - dodaje s osmijehom.

Kad stignu materijali, počinje i izrada, i to krojenjem pa ručnim oslikavanjem, a nakon 24 sata, koliko traje sušenje boje, proces se nastavlja šivanjem. Ponekad joj se, objašnjava, dogodi zamor od jednoličnog posla ako satima šije jedan oblik. No, s kreativnim se blokadama ne susreće.

Naprotiv, ideje joj konstantno padaju na pamet i ne prestaje o njima razmišljati dok ih ne realizira. Brend Dream trenutno u ponudi ima dječje ruksake, razne košarice i detalje, a ubrzo su u planu novi oblici ruksaka, kako za djecu tako i za odrasle, koji u posljednje vrijeme sve češće pokazuju interes. Ususret blagdanima, Ana najavljuje i prigodnu blagdansku kolekciju, a njezin rad pratite na Facebook stranici brenda Dream.

Foto: Foto: Emica Elvedji/Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 23:04