Na vodećem francuskom sajmu za unutarnji dizajn Maison et Objet naglasak je na “accessoriesu”, odnosno manjim komadima namještaja, detaljima za dom i uporabno-dekorativnim elementima, kao što su ogledala, jastučići, lampe, stolci i posuđe, a dobar dio namijenjen je i modnom dizajnu pa se tako moglo vidjeti dosta tekstila i umjetničkog nakita.
Ono što se moglo uočiti od trendova u uređenju doma, i dalje je zastupljena egzotika i tropski motiv, zatim ručne tehnike izrade te vintage. U trend dolaze i kombinacije raznih tekstura postavljenih jedna pokraj druge, čineći jedinstven objekt, od namještaja do ukrasnog pribora.
Od hrvatskih brendova u Parizu je bila prisutna Prostoria, a arhitektica Iva Šilović Grabovac ističe kako je i na ovom sajmu bio vidljiv utjecaj skandinavskog dizajna, ali je dosta bio zastupljen eklekticizam, na momente i kič.
U paviljonu 8 izlagali su veći luksuzni brendovi, mahom talijanski, a u manjem dijelu njemački i francuski, dok je najposjećeniji bio paviljon 7 posvećen suvremenom dizajnu. U njemu je veliki štand imala i Prostoria, što je privuklo značajan broj posjetitelja, naročito zato što su bili pozicionirani na crvenom tepihu, koji organizatori postavljaju predlažeći posjetiteljima što moraju obići.
- Sajam je obišao velik broj francuskih, španjolskih, portugalskih i američkih arhitekata, dizajnera interijera, agenata, distributera namještaja i drugih koji žele vidjeti nove trendove. To je glavna razlika između Kölna i Pariza. U Köln dolaze veleprodajni kupci koji gledaju robu koju će prodavati u svojim trgovinama, a projektanti dolaze u manjoj mjeri, dok su u Parizu projektanti i dizajneri interijera u direktnoj komunikaciji s izlagačima - kaže Iva Šilović Grabovac
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....