uspjeh

Rovinjski dizajnerski studio Tumpić/Prenc osvojio žiri

Signalizacija na bazenu i etiketa maslinova ulja donijele su im 3 nagrade na European Design Awards. Za projekt Gradskih bazena Pula dobili su nagradu za najbolji rad te zlato u kategoriji signalizacije. Još jedno zlato dobila je boca ulja

Rovinjski dizajnerski studio Tumpić/Prenc osvojio je Best of Show, nagradu za ukupno najbolji rad na ovogodišnjem natjecanju European Design Awards.

To veliko priznanje dodijeljeno im je za projekt signalizacije Gradskih bazena Pula-Pola. Za isti taj projekt dobili su Zlato u kategoriji Signalizacije. Studio je osvojio i Zlato u kategoriji Ambalaže hrane i pića, koju su dobili za pakiranje maslinova ulja Latini. Nagrade su ih, kažu u studiju, iznenadile. Priznaju kako jesu očekivali dobar plasman, jer su znali da imaju dobre radove, ali ovako veliki uspjeh veoma ih je iznenadio i, dodaju, motivirao za budući rad.

Istraživanje

- Ideje su nam uvijek usko vezane uz samog klijenta. Ovisno o klijentu, najprije krećemo u analizu projekta, udubimo se u specifičnu tematiku i tu negdje u tom procesu nastane ideja te rješenje za pojedini projekt. Jednom su to razgovori s plivačima na temu bazena, drugi put je to priča jedne obitelji za etiketu boce maslinova ulja, a treću put povijesna građa određenog lokaliteta. Svaki put to je jedna potpuno nova i drugačija tema s kojom se mi moramo detaljno upoznati i maksimalno joj se prilagoditi - kaže Anselmo Tumpić, kreativni direktor studija.

Iz studija kažu kako su ih nagrade iznenadile premda su znali da imaju dobre projekte i vjerovali su da će dobro proći

Plivači

Pojašnjava kako su do ideje o vizualnom identitetu dvostruko nagrađenog rada, bazena u Puli, došli nakon niza razgovora koje su vodili s profesionalnim, ali i rekreativnim plivačima. Oni su im dali ideju o liniji, a ona je ta koja posjetitelja od ulaza vodi do glavnog hodnika, dugog 45 metara, koji povezuje predvorje sa svlačionicama. Duž tog hodnika je stilizirana linija u obliku vode i služi kao osnova za različite ilustracije koje prikazuju prizore iz bazena. Te su ilustracije sastavljene od ‘animiranih’ verzija već poznatih i klasičnih ikona koje se obično koriste u znakovima za; toaleti, dizala, šankove itd. Signalizacija na zidu pored sekundarnog bazena izvedena je na sličan način: podaci o dubini vode integrirani su u veliku ilustraciju najistaknutijih znamenitosti Pule. Nadalje, zbog prozračne arhitekture gradskog bazena u kojoj se staklo koristi kao primarni element, upravo ova ilustracija dominira prostorom, objedinjujući njegovu arhitekturu s našim vizualnim identitetom. Pored njega, na svakoj staklenoj površini može se vidjeti ponavljajući motiv vodene linije koji služi kao sigurnosna oznaka i istodobno pojačavajući koncept. Priča o projektu Latini, koji je osim zlatne nagrade na ovogodišnjem ED Awardu lani dobio i Red Dotu best of the best u kategoriji packaging i Srebrnu ideju X na ovogodišnjim Danima komunikacija, drugačija je. Na ambalaži je korišten motiv karirane košulje, a uz njega je vezana zanimljiva priča.

- Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinova ulja Latini, radio je krajem 19. stoljeća na zemlji kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu od svojih imućnih poslodavaca dobio tada rijetku kariranu košulju, pa su ga njegovi mještani prozvali Latinov, a to je ostao i nadimak obitelji do danas. Zbog toga smo i bocu maslinova ulja odjenuli u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom. Na taj smo način prenijeli poruku domaće proizvodnje ulja od autohtonih istarskih sorti maslina uzgajanih s posebnom pažnjom od polja do gotovog proizvoda. Dizajn ove boce poručuje da je nova budućnost povratak korijenima te kako se kupci modernog doba sve više vraćaju tradicionalnome - pojašnjava Sara Prenc Opačić, account direktorica, i dodaje kako je Istra u njihovom radu uvijek inspiracija. Mali tim studija, u kojem su osim njih i Anton Licul Grk, trenutno radi na različitim projektima - od osmišljavanja potpuno novog brenda, dizajna web stranica i print materijala, izrada mobilnih aplikacija i etiketa za boce do projekata osmišljavanja i opremanja posjetiteljskih centara... Studio su osnovali Anselmo i Sara, koji su se nakon rada u domaćim i stranim marketinškim agencijama prije tri godine odlučili pokrenuti zajednički posao i u Rovinju, kamo su se oboje vratili, osnovati Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc.

Više na: tumpic-prenc.hr

Foto: Studio Tumpić/Prenc

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 23:17