Studio 33

Prestižne nagrade za dizajn otputovale u Osijek!

Osječki Studio 33 ponosni je dobitnik brojnih nagrada za dizajn, među kojima su i dvije prestižne nagrade World Independent Advertising Awards, dodijeljene prije desetak dana u Buenos Airesu najboljim svjetskim dizajnerima i kampanjama. Stručni žiri koji broji više od 90 sudaca imao je težak zadatak odabrati dobitnike u kategorijama koje pokrivaju sve, od televizije i radija pa do dizajna, društvenih mreža, sporta i inovacija. Studio 33 tako je osvojio čak dvije nagrade u kategoriji dizajna i brendiranja ugostiteljskih objekata, i to za vizualni identitet osječke pivnice Merlon (zlato) i restorana American bar Dollar (bronca) koji se također nalazi u Osijeku. Popričali smo s Leom Vinkovićem, jednim od osnivača kreativne agencije Studio 33 o tome što i kako izgleda proces osmišljavanja jednog brenda i koji su im planovi za budućnost pa njegove odgovore pročitajte u nastavku!

Tko je kreativna snaga iza Studija 33?

Tim Studija 33 trenutno čine četiri dizajnera: Igor Penović, Leo Vinković, Mario Majkić i Bruno Predrijevac.

Igor je naš najstariji dizajner i član tima s najduljim iskustvom rada u agenciji, a Bruno je najmlađi član, kojeg smo zaposlili u srpnju ove godine. Većina nas je dugi niz godina radila skupa u jednoj agenciji, a krajem 2014. godine Igor i ja pokrenuli smo vlastitu kreativnu agenciju.

Nagrade ste osvojili za dizajn i brending dva ugostiteljska projekta, pivnicu Merlon i American Dollar Bar. Koliko je važan dobar vizualni identitet u takvim projektima?

Trenutačno je tržište poprilično zasićeno ugostiteljskim objektima različitih ponuda i gotovo svakodnevno nastaju novi. Kako bi jedan objekt privukao svoju klijentelu, osim, naravno, kvalitetne i drugačije ugostiteljske ponude, zasigurno zahtijeva i dobro zvučno ime s kojim će se razlikovati od drugih, kvalitetan te prepoznatljiv vizualni identitet koji će omogućiti diferencijaciju na tržištu i emociju, odnosno iskustvo koje će gost imati nakon posjeta. Svi ovi elementi važni su kako bi klijent promovirao svoju uslugu, prednosti i kvalitete, ali i privukao goste da koriste upravo njihove usluge.

Kako izgleda proces osmišljavanja jednog vizualnog identiteta?

Proces osmišljavanja identiteta prije svega zahtijeva komunikaciju s klijentom i kreativni brief koji pruža jasne upute, ciljeve i želje klijenta. Sljedeći korak je istraživanje tržišta, analiza konkurencije i pozicioniranje. Nakon toga osmišljavanje strategije i koncepta, a tek zadnji korak dizajn. Kao što vidite, proces osmišljavanja kvalitetnog vizualnog identiteta nije jednostavan i zahtijeva usluge stručnog tima ljudi.

Koji vam je najdraži projekt na kojem ste do sada radili i zašto?

Svi klijenti i projekti su nam jednako dragi i prema svima imamo jednak pristup. Teško mi je izdvojiti neki od projekata koji su nam posebni. Projekti u kojima klijent ima potpuno povjerenje u nas te odobri sve naše ideje i prijedloge u konačnici budu zapaženiji ili nagrađeni. Samim time mogao bi zaključiti kako nam je na takvim projektima veći gušt raditi, a klijent ima višestruke beneficije dodatnim medijskim prostorom koji mu osiguramo. Jedan od takvih projekata bio je Merlon.

Po čemu su specifični projekti za koje ste dobili WINA nagrade?

Projekti su specifični po tome što ne sadrže samo dizajn logotipa, ovi projekti sadrže širok spektar materijala i detalja koji su dizajnirani u skladu s vizualnim identitetom i na taj način tvore kompletnu autentičnu priču.

Kakvi su vam planovi za budućnost?

Posljednje dvije godine imali smo prekrasan ured na odličnoj lokaciji, a upravo smo u procesu selidbe u novi, još bolji ured. Prethodne dvije godine bile su san snova i mogu reći kako ih šampionski privodimo kraju. Naše ambicije su, naravno, nova dokazivanja, potvrde naših kvaliteta i kompetencija, potraga za novim poslovnim prilikama, širenje tima, širenje portfolija i stjecanje još nekoliko novih malo većih klijenata.

Foto: Romulic & Stojcic Multimedia Studio, Josip Bilić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 12:09