ALPHENBERG

Predstavljen novi luksuzni brend u Hrvatskoj! Ljubitelji kože teško će mu odoljeti

 ALPHENBERG
Alphenberg je u svojoj ponudi otišao korak dalje i nudi potpuno novu dimenziju luksuza koristeći kožu za oblaganje površina

Koža je od davnina materijal koji se u uređenju interijera koristi kao vrlo izdržljiv prirodni materijal od kojeg najčešće koristimo sofe, stolce, uzglavlja kreveta...Ljubitelje ovakve estetike zato je posebno razveselila vijest da je u hotelu GEC u Ivanecu Bistranskom, prije nekoliko dana, održano službeno predstavljanje Alphenberga, novog luksuznog brenda u Hrvatskoj.

image

Dizajn studio Dizajnerija

MARKO MIŠČEVIĆ/CROPIX

-Alphenberg je u svojoj ponudi otišao korak dalje i nudi potpuno novu dimenziju luksuza koristeći kožu za oblaganje površina kao što su podovi, kamini, zidovi, ali i vrata namještaja, a oni hrabriji odvažit će se i na oblaganje kade ili cijele kupaonice u Alphenberg kožne obloge.

image
ALPHENBERG
image
ALPHENBERG
image
JURRIT VAN DER WAAL/

Postavljanje Alphenberg obloga nije jednostavno i zahtijeva stručnjaka, ali ako su vam ipak draži DYI projekti i ne želite se odreći luksuza kožnih obloga, a sami želite postaviti željene obloge, odaberite Alphenberg kožne akustične panele i kožne akustične elemente koje je vrlo jednostavno postaviti i promijeniti dojam prostorije - objasnile su Lana Ilović i Jelena Benjak iz Dizajnerije, interijeskog dizajn studija i ekskluzivnog distributera Alphenberg proizvoda za Hrvatsku.

image
MARKO MIŠČEVIĆ/CROPIX
image
MARKO MIŠČEVIĆ/CROPIX
image
MARKO MIŠČEVIĆ/CROPIX

Inače, Alphenberg je osnovan 2009. godine kao tvrtka za proizvodnju podova od kože. Početna ponuda je obuhvaćala vrlo jednostavan portfelj – dvije vrste kože u dvije boje – Tundra i Pampas. U suradnji s arhitektima i dizajnerima, primjena je ubrzo proširena na zidove, kamine, stubišta, vrata, stropove itd. Kako su u proizvodnji korištena samo biljna štavila (Tundra/Pampas), portfelj boja bio je vrlo ograničeno. Ovim načinom bojenja nije bilo moguće postići svijetle i blistave tonove. Stoga je portfelj proizvoda proširen serijama Gusto, Vertigo, Suede, Nubuck, Hypernova, Vivace, Braid, ... i akustičnim panelima u četiri serije: Barr, Broom, Hexagon i Slice. U spomenutim kolekcijama ponuđena je puno šira paleta boja nego u kolekcijama Boxer, Tundra i Pampas.

image
JURRIT VAN DER WAAL/
image
ALPHENBERG
image
ALPHENBERG

Sve Alphenberg obloge i zidni paneli proizvedeni su od 100% prave kože korištene kao nus-proizvod od kože životinja koje nisu uzgajane zbog svoje kože. U proizvodnji se koristi se 100% prirodna koža, a održivi proces osigurava odgovorno korištenje bez štete za okoliš. Proizvedeni u Nizozemskoj, prateći sve smjernice održivosti i vrhunske kvalitete, kožni zidni paneli i obloge izgledaju moćno, ali elegantno, bezvremenski, ali moderno.

Dizajnerija je ekskluzivni zastupnik Aplhenberga u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2024 04:07