Zajednička poveznica svih trendova u uređenju interijera za nadolazeću sezonu je pružanje maksimalnog užitka i udobnosti stanovanja, u čemu nam - osim prirodnih materijala, boja i organskih oblika pomažu moderne tehnologije u kuhinji, kupaonici i spavaćoj sobi. Fokus je na prirodnim i recikliranim materijalima, a prioritet je dugotrajnost, što automatski podrazumijeva kvalitetnu izradu. Jednake želje, prije svega udobnost i praktičnost, projiciramo i na našu pokretnu imovinu, a naročito automobil. Mnogi ljudi u njemu provode i po nekoliko sati dnevno, o čemu postoje i razna istraživanja. Primjerice. Kad je u Europa u pitanju, primjerice Šveđani se dnevno voze 50 minuta.
Upravo zato jer mnogo vremena provodimo u automobilu želimo se u njemu osjećati kao kod kuće. U posljednjem desetljeću, a osobito s pojavom električnih automobila, prilikom odabira vozila interijer je postao jednako važan koliko i njegova oprema, performanse i druge važne karakteristike. Baš kao i u vlastitom domu koji je uređen po mjeri njegovog vlasnika, vlasnici automobila žele da interijer njihovog auta sadrži sve kao stvoreno za njega, da je vozač u središtu i da se osjeća sigurno baš kao kod kuće.
Zato sve više ljudi bira onaj koji nudi sve - prostranost, komfornost, praktičnost, ali i da je ugodan za oči, tako da nam je ugodno provoditi u njemu nekoliko sati dnevno. To su potvrdila i istraživanja - na vrhu liste prioriteta prilikom odabira novog automobila nalaze se sigurnost, potrošnja goriva, dizajn, visoka kvaliteta i udobnost. Zanimljivo je da, prema dostupnim studijama, vrlo slične vrijednosti očekujemo i od našeg doma. Drugim riječima, automobil sve više prestaje biti samo prijevozno sredstvo, već postaje produžena ruka našeg doma od kojeg imamo i sve veća očekivanja.
Iste stvari važne su nam u domu i u automobilu, a to najbolje pokazuju trendovi u uređenju interijera za 2023/24. Na prvom mjestu je osjećaj pripadnosti. Naime, emocije imaju najvažniju ulogu da se u nekom prostoru osjećamo kao kod kuće. Istraživanja kažu da je prvo što želimo osjećati u domu sigurnost, osjećaj da smo na mjestu koje je naše, na kojem nam se ništa ružno i loše ne može dogoditi. Drugo je postizanje atmosfere koja će pobuditi pozitivne osjećaje, što je objasnio i voditelj dizajna Jorge Diez.
- Dizajn je potpuno usredotočen na putnike, s vrlo prostranom unutrašnjosti. Prednja svjetla poistovjećuju se s licem osobe pa smo ih nagnuli malo više nego inače kako bismo izrazili karakter i odlučnost da znate što želite i idete prema tome. Karakter je dodatno naglašen istaknutim otvorom za dovod zraka na dnu automobila koji drži automobil blizu ceste - kaže Diez.
Istovremeno, to je automobil u kojem je vozač u središtu vozila i osjeća uzbuđenje vožnje. Sa suvremenim i tehnološki naprednim dizajnom interijera, postignut je osjećaj da sjedite unutar nečega što je stvoreno za vas. Sjedala, konzola, upravljač, sve je usmjereno u tom smjeru.
Baš kao što u svojem domu brinemo o održivosti i nastojimo živjeti ‘zeleno’, tako su i proizvođači CUPRA Borna razmišljali kako da dizajn unutrašnjosti ovog revolucionarnog automobila bude održiv i ima manji utjecaj na okoliš. S time na umu, dizajnirali su unutrašnjost automobila upotrebom recikliranih materijala. Jedan od odabranih materijala jest DINAMICA® koji se sastoji od ekološki prihvatljivih mikrovlakana (reciklirane plastike skupljene iz mora), a on se može upotrijebiti kako za obloge vrata, tako i za presvlake. Kada se sjedne na stražnja sjedala u vozilu, osjećaj prostranosti posreduje se upotrebom kombinacije tamnih i svijetlih boja. Svjetlije boje posreduju osjećaj svježine, dok tamnije nijanse odišu boljim osjećajem stabilnosti.
Treći trend koji povezuje trendove u dizajnu interijera i automobila je pametno je ‘in’. Danas je bezbroj rješenja za smart home, od grijanja i hlađenja do podizanja i spuštanja roleta, automatskog otvaranja/zatvaranja vrata, glazbe koja se pali čim uđete u dom... Sve veći su hit pametni kreveti nude bezbroj mogućnosti: ugrađeni masažer s daljinskim upravljačem, Bluetooth zvučnik, policu za knjige ili CD-e, lampu za čitanje, sustav za pročišćavanje zraka, prostor za uključivanje i punjenje raznih uređaja, odjeljak za pohranu stvari, pomični radni stol...
Može se usporediti s modelom CUPRA Born, namijenjenim modernom čovjeku koji uživa u pristupu online usluga, ekosustavu koji pršti od aplikacija za preuzimanje, ali i sigurnosnim i servisnim značajkama na daljinski pristup. Svemu se može jednostavno i intuitivno pristupiti putem serijskog lebdećeg 12” infotainment zaslona visoke razlučivosti unutar vozila, a ako se ne nalazite u blizini vozila, to možete učiniti putem novo razvijene aplikacije “My CUPRA”. Ta aplikacija omogućuje pristup upravljanju vozilom te kontrolu nad cijelim nizom značajki, uključujući punjenje, bez obzira na to jeste li u pokretu ili kod kuće.
Kao što želimo da je u našem domu sve na svom mjestu i funkcionira, da je “tehnički ispravan” - isto to želimo i od automobila. CUPRA Born vas nikada neće ostaviti na cjedilu s maksimalnim dosegom do 552 kilometara kod modela s najvećim kapacitetom baterije. Ističemo da 100 km dosega možete ostvariti uz svega sedam minuta punjenja na mreži od 125 kW. Uz to, nudi trenutačne performanse, uz ubrzanje od 0 do 50 km/h za svega 2,6 s te od 0 do 100 km/h za svega 6,6 s.
Zato prvo u potpunosti električno vozilo marke CUPRA, CUPRA Born budi osjećaje i želju za avanturom. Da je interijer, bio bi interijer koji aktivira sva naša osjetila. Namijenjen je mladim pustolovima novog doba koji žive po svojim pravilima i ne slijede, već postavljaju trendove.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s CUPROM Born.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....