U četvrtak 16. travnja su putem Facebook stranice festivala Dani komunikacija proglašeni dobitnici godišnjih nagrada za kreativnost - IdejaX. Grand Prix osvojio je projekt Untouched by Light, prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. Projekt je to Radgonskih gorica i agencije Bruketa&Žinić&Grey o kojem su već izvještavali mediji diljem svijeta, a ne radi se samo o vinskoj etiketi već o cjelokupno novome vinu.
Kreirali su ga kao odgovor na činjenicu da izloženost svjetlu dokazano utječe na smanjenje kvalitete vinskih aroma. Osim što se grožđe za ovo vino ubire noću uz pomoć naočala za noćno gledanje i što dozrijeva u mraku prirodnih špilja Gornje Radgone u Sloveniji, ono je pakirano u bocu od crnog stakla i crnu vakumiranu vrećicu koja dodatno sprječava kontakt sa svjetlom i zrakom.
“Svoju smo kreativnost kao agencija iskoristili da zajedno s Radgonskim goricama kreiramo posve novo vino, a ne samo rješenje za vinsku etiketu, i uspjeh projekta dokazuje da u agencijama leži puno veći potencijal”, rekao je Davor Bruketa.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey je inače proglašena i agencijom godine osvojivši i nagrade za mobilnu aplikaciju A1 Lappsus, koja pomaže u učenju pravopisa prilikom otključavanja mobilnog telefona te za projekt Tko pije, taj plaća kojim su hakirali emisiju Supertalent Nove TV kako bi u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo osvijestili problem alkoholizma kod mladih i utjecali na nadležan zakonodavni okvir.
“Nagrađeni projekti naznaka su budućnosti komunikacija, jer smo njima rješavali i poslovne, a ne samo komunikacijske izazove naručitelja te smo izašli iz utabanih staza struke”, istaknuo je Nikola Žinić.
Više na: Bruketa&Žinić&Grey
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....