Bruketa&Žinić&Grey, Studio Tumpić/Prenc, Studio Sonda, Stjepko Rošin, Studio 33 i Sensus Design Factory dobitnici su brojnih domaćih i svjetskih nagrada, javlja Hrvatsko dizajnersko društvo. Zajedničko im je to što su prikazali najbolje od hrvatskog dizajna, a stručna javnost je to i prepoznala.
Tako su u lipnju dodijeljene jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka, a nakon dugih konzultacija žiri je za pobjednički projekt u kategoriji dizajn ambalaže odabrao Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Radi se o projektu koji je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod - pjenušac proizveden u potpunome mraku.
Tržišno komuniciranje
Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc također je u lipnju osvojio zlato na svečanom proglašenju nagrada European Design Awards, u kategoriji Pakiranje alkoholnih pića s radom otkrivanje mikrokosmosa biodinamičkih vina. Za isti rad dobio je i brončanu nagradu na Ideja X, nacionalnom natjecanju u kreativnosti, u skupini Best Branding&Rebranding.
Vizual ovog Studija za kampanju u sklopu projekata aMORE festival moru i EKO LAB, nagrađen je zlatom na European Green Award. Nagrada se dodjeljuje za izniman doprinos održivom razvoju u Europi, a nagrađeni vizual ukazuje na patnje morskog svijeta. Međunarodna neprofitna organizacija ACT Responsible uvrstila je ovaj vizual u izložbu Great Ads for Good u sklopu najuglednijeg međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.
Nadalje, Studio Sonda na zagrebačkoj inačici Dana komunikacija, vodećem događanju tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, održanom u lipnju, dobiva Grand Prix u sve tri kategorije, najvažnije nacionalne nagrade za kreativnost i efikasnost u oglašavanju: Ideja X, Mixx i Effie. Nagrađeni rad je 100% covid free putovanje za Gradsku knjižnicu Poreč koja je građanima ponudila alternativu putovanja u doba lockdowna.
Ugledni časopis
Dizajner Stjepko Rošin dobitnik je srebrne nagrade Graphis Silver Award, u kategoriji "Print-Books", za dizajn knjige Jerka Rošina "Arhitektonski tragovi" četiriju autora (Marcel Bačić, Miljenko Domijan, Robert Plejić te Ivan Rogić Nehajev) koja je napisana povodom 50 godina rada priznatog hrvatskog arhitekta. Dodijelio ju je jedan od svjetski najuglednijih časopisa za grafički dizajn i oglašavanje "Graphis", sa sjedištem u New Yorku, te će biti uvršten u Graphis Design Annual 2021.
Rošin potpisuje i vizualni identitet 40. obljetnice upisa Dioklecijanove palače i stare gradske jezgre u UNESCO-ov popis, koji je ove godine dobio brončanu nagradu A’ Design Award u kategoriji grafičkog dizajna, dok je projekt Oink agencije STUDIO 33 dobitnik srebrne nagrade A' Design Award u kategoriji dizajn ambalaže.
Također, Sensus Design Factory osvojio je dvije srebrne nagrade GRAPHIS-a za katalog izložbe Željezara Sisak i za dizajn monografije prof. Zlatka Karača Studije o arhitekturi sinagoga u Hrvatskoj - Odabrani tekstovi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....