Mali web dućan s velikim idejama

Upoznajte Mirnu Cizel, vlasnicu online trgovine 2have

2have&2hold moja je beba, ali je u neku ruku i obiteljski posao jer usko surađujem sa suprugom čija tvrtka Tiskara Grafing izrađuje sve naše papirnate materijale. Naravno, ništa ne bih uspjela napraviti bez divnih suradnika koji su mi pomogli da ostvarim svoju viziju. Moja prijateljica i grafička dizajnerica Mirna Saletović odmah je shvatila što želim, tako da je osmišljavati vizualni identitet i dizajn stranice bilo lako i zabavno, a Domagoj Gračan iz Active studija dao je sve od sebe da ispuni naše zahtjeve što se tiče programiranja stranice i mislim da je odradio odličan posao.

Moj dućan je ispao točno onako kako sam ga zamišljala prije tri godine zahvaljujući velikom trudu, želji i upornosti, ali i divnim ljudima s kojima sam ga stvarala – kaže nam Mirna Cizel, vlasnica party shopa zanimljivog naziva 2have&2hold party shop. Najjednostavnije rečeno, riječ je, kako kaže vlasnica, o malom web dućanu s velikim idejama! A o tom web dućanu Mirna je sanjala dugo, jako dugo. A onda su se stvari spontano posložile.

Neumorno surfanje

– Nakon drugog djeteta više se nisam željela vratiti na posao u oglašivačkoj agenciji jer mi je, iako zanimljiv i kreativan, oduzimao previše vremena, a i taj tempo i stalni stres sve sam teže podnosila. Počela sam intenzivno razmišljati o vlastitom poduzeću. Željela sam posao koji će mi omogućiti da u potpunosti budem svoj gazda te da si sama organiziram vrijeme kako bih se mogla barem donekle posvetiti djeci i obitelji. Naravno, gledala sam i da investicija nije prevelika, a webshop se nametnuo kao dobra ideja.

Nakon mnogo istraživanja, neumornog surfanja, odbacivanja hrpe ideja koje su se u jednom trenutku činile dobre, ali nisu se zadržale. Malo po malo rodio se koncept dućančića koji bi nudio personalizirane konfete, dekoracije, poklone, pozivnice i DIY materijale za moderna i trendy vjenčanja, zabave ili rođendane. Inspiraciju sam tražila na internetu koji je, ako znaš što tražiš, nepresušan izvor ideja i informacija. Radi se o prodaji putem interneta, a iako su to proizvodi kakvi se na zapadu prodaju isključivo tako, kod nas ljudi još uvijek vole ‘opipati’ ono što kupuju.

Zato sam u sklopu kancelarije napravila i mali showroom pa se uz prethodni dogovor može doći i pogledati asortiman uživo – objašnjava Mirna i dodaje kako najčešće u showroom dolaze buduće mladenke na dogovor oko izrade pozivnica i često traže savjet oko odabira ili kreiranja poklončića za goste, dekoracija i slično. Posebnost ovog šarmantnog party shopa definitivno je to što se sve radi od ekološki prihvatljivih materijala. Koriste se papir, staklo, prirodna tkanina i slično. Pozivnice se izrađuju od recikliranog papira ili papira napravljenog po FCS standardima, iz obnovljivih izvora.

Dodatni izazov

– Većinu materijala nabavljam ovdje u Hrvatskoj, a naš med, džem, sol za kupanje, čaj, sapunčići bez iznimke su vrhunski proizvodi. Sapunčići su izrađeni od prirodnih sastojaka, bez dodatka boja i parabena, a med i džem uzimam od lokalnih OPG-ova koji se bave organskom proizvodnjom. Osim što dobivamo kvalitetan proizvod, pomažemo lokalnu proizvodnju i čuvamo okoliš, osobno su mi takvi proizvodi i dekoracije vizualno puno privlačniji – ističe Mirna i dodaje kako većina ljudi misli da je online dućan lako otvoriti, ali ona se uvjerila u suprotno.

– A kada je gotovo i napokon ste online, ne možete sjesti iza ‘pulta’ i čekati mušterije. Sada tek počinje pravi posao, jer koliko god lijepu stranicu i zanimljive proizvode imali, nitko ih neće kupiti ako za njih ne zna. Uz to, internet ne poznaje granice, konkurencija je golema, a da bi se uopće pojavili negdje pri vrhu tražilice, potrebno je dosta vremena i dobra strategija. U Hrvatskoj je dodatni izazov pronaći kupce, zbog trenutačne ekonomske situacije, navika kupovanja koje još uvijek rijetko uključuju web kupovinu te zbog činjenice da mi ipak prilično zaostajemo za ostatkom svijeta u većini stvari, pa tako i u ovom segmentu.

Trendovi u industriji vjenčanja, dekoracija, party programa i DIY materijala, koji se šire iz SAD-a i Velike Britanije, tamo već postaju mainstream i imaju ogroman broj poklonika, dok su kod nas još relativno nepoznati i teže prihvatljivi jer smo zemlja s jakim tradicionalnim vrijednostima. Zato prvo ljudima treba približiti cijeli koncept kako bismo im mogli prodati proizvod – priča Mirna koju smo upitali i što je sve prema njenom mišljenju potrebno za genijalno vjenčanje. Veselje za goste – Teško je reći jer je to ipak subjektivna stvar.

Svaki par ima neku svoju viziju, ali moja ideja savršenog vjenčanja je vjenčanje na koje ćete pozvati rodbinu i prijatelje koji su vam bliski i koji će se stvarno veseliti s vama. Naravno da je i prostor bitan, ali to ne treba biti luksuzna dvorana ili šator. Danas ima sve više lokacija na otvorenom i kreativno uređenih prostora koji mogu poslužiti kao prekrasna kulisa za vjenčanje. Npr. u SAD-u ili Velikoj Britaniji već su neko vrijeme u trendu vjenčanja u starim drvenim štagljima i u rustikalnom stilu, dok je kod nas nešto takvo još uvijek slabo prihvaćeno. Dobro je odabrati neku temu jer je tako lakše uskladiti sve detalje.

I svakako, pripremite darove za svoje goste. Sitnica koja će ih razveseliti ne mora biti skupa ili trajati vječno. Lijep paketić u kojem se mogu nalaziti i samo odabrani slatkiši ili mali kreativni i praktični poklončić kao znak pažnje sigurno će razveseliti vaše goste. Dekor, uređenje i ostali detalji oko kojih se mladenci često previše opterećuju samo su šlag na torti, a osmišljavanje istih trebalo bi biti zabavno, a ne stresno – zaključuje. Više pogledajte i pročitajte na 2have2hold-shop.com.

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. studeni 2024 13:32