Davor Bruketa prvi je hrvatski dizajner uvršten u Red Dot Design Diary. Ovu posebnu publikaciju jednom godišnje objavljuju organizatori natjecanja Red Dot Design Award, a osmišljena je kako bi spojila praktične informacije i inspiraciju za dizajnere, ali i profesionalce povezane s dizajnom u različitim industrijama.
Design Diary, inače, agregira razne važne informacije za dizajnere, uključujući i popis tristotinjak najvažnijih suvremenih dizajnera različitih generacija od Alvara Aalta, Rona Arada, preko Nevilla Brodya, Stefana Seigmastera do Irme Boom i brojnih dugih. Bruketa je u tridesetogodišnjoj bogatoj karijeri bio kreativni direktor na čak 29 projekata koji su nagrađeni nagradom Red Dot od kojih su tri osvojila Best of the Best pa je ovo veliko priznanje došlo kao još jedna potvrda njegova zapaženog rada, ali i njegova tima kojeg ne propušta spomenuti.
- Stvarno mi je čast stajati “datum uz datum” s najvećim legendama u povijesti dizajna, ali moram reći da je ovo priznanje prvenstveno odraz zajedničkog truda i kreativnosti našeg tima. Ponosan sam što možemo pokazati da i iz Hrvatske dolaze ideje koje se prepoznaju na svjetskoj razini. Nadam se da će ovo motivirati i druge dizajnere u Hrvatskoj da vjeruju u svoje vizije i nastave stvarati s entuzijazmom – poručio je Davor Bruketa.
Uvrštavanje u Red Dot Design Diary ističe njegov doprinos industriji i stavlja Hrvatsku na mapu kao zemlju bogatu talentom. Ovo priznanje također može otvoriti vrata novim suradnjama i projektima unutar, ali i izvan Hrvatske pa nije samo osobni uspjeh, već i priznanje za sve koji rade na unapređenju dizajna u Hrvatskoj.
Nagrada Red Dot je osnovana 1955. godine u Njemačkoj, a nagrađuje izvrsnost u produkt dizajnu, komunikacijskom dizajnu i konceptualnom dizajnu. Organizirana je od strane Design Zentrum Nordrhein Westfalen, a tijekom godina, nagrada je poticala inovacije u različitim industrijama, od tehnologije i arhitekture do mode i brendiranja, promovirajući dizajn kao pokretač kulturnog i ekonomskog napretka. Jedinstveni crveni simbol, koji se dodjeljuje pobjednicima, postao je prepoznatljiv znak iznimnog dizajna, poznat među potrošačima i liderima u industriji.
Svoju prvu Red Dot Best of the Best nagradu, agencija Bruketa&Žinić&Grey (tada samo Bruketa&Žinić) osvojila je 2007. godine za Podravkin godišnji izvještaj "Ulomak iz vječne rasprave o srcu" koji je koncipiran kao knjiga dokaza da sve što se radi, treba raditi sa srcem. Srce, kao suština Podravkinog branda, proteže se kroz cijelu knjigu, a središnji dio je rukopis Ante Tomića u kojem autobiografski govori o njihovim proizvodima povezanima sa svojim odrastanjem.
Nakon ove nagrade uslijedile su brojne druge za različite klijente, ali i streloviti razvoj ove kreativne agencije koja je danas jedna od najpoznatijih u Hrvatskoj, poznata po inovativnim kampanjama i nagrađivanim projektima na globalnoj razini. Agencija, kao dio globalne mreže Grey, dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, uključujući Cannes Lions, D&AD, ADC New York, Red Dot i Effie, i često se ističe kao predvodnik kreativne industrije u regiji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....