Odgovarajući na nove izazove, ali i vodeći se trendovima na tržištu te potrebama kupaca koji žive sve užurbanije, u Mlinaru, poznatoj hrvatskoj kompaniji, razvili su novi koncept prodajnih mjesta te tijekom proteklog razdoblja otvorili 16 novih prodavaonica u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini. Novi koncept razvijen je u suradnji s Brigadom, agencijom za arhitekturu i dizajn, sestrinskom tvrtkom nagrađivane dizajnerske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Mlinar sada kupcima nudi još kvalitetniju ponudu tradicionalnih, ali i novih proizvoda. Prodavaonice su podijeljene na dva dijela: "ON THE GO" je dio s proizvodima namijenjenima konzumaciji odmah te "TAKE HOME" s tradicionalnim proizvodima koji se uglavnom kupuju i konzumiraju kasnije.
nove promjene
Inovacije i drugačiji koncept Mlinara: Hrvatska pekarska priča dobila je novo poglavlje
Novi koncept razvijen je u suradnji s Brigadom, agencijom za arhitekturu i dizajn
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....