Najveći svjetski proizvođač ekoloških automobila, koji je prije desetak dana ‘okrenuo’ brojku od 400 milijuna prodanih hibrida, predstavio je u Amsterdamu svoj najvažniji ovogodišnji adut u spomenutom segmentu.
Povratak na vrh
Vizualne razlike hibridne izvedbe Yarisa u odnosu na standardnu su minijaturne, a jedini detalji koji stvaraju razliku su drukčija prednja maska te prednja i stražnja LED svjetla. Izmjene u interijeru isključivo su dizajnerski pokušaji prilagodbe specifičnim bojama hibrida, tako da uz osjetno kvalitetnije materijale kabinom dominiraju plavo-bijele boje, od sjedala do analognog brzinomjera i brojača okretaja.
Dolazak u rujnu
Vozaču je na raspolaganju i Hybrid Energy Monitor te nova ručica CVT bezstupanjskog mjenjača koja vizualno kasni nekoliko godina za standardnim ručicama .
Na globalnom planu, Toyota predviđa da će hibridna varijanta Yarisa činiti 20 posto ukupne prodaje, no u Hrvatskoj su bilo kakva predviđanja nemoguća. Prema novom zakonu o trošarinama, hibridna vozila više neće biti zadnja rupa na svirali već će smanjena emisija štetnih plinova biti honorirana beneficijama. U konkretnom slučaju Yarisa, koji ispušta 79 g/km CO2, kupac će biti u prvom razredu trošarina čime će ukupni troškovi biti osjetno manji. Novi predstavnik Toyotine hibridne škole u Hrvatsku stiže u rujnu, do kada se očekuje i donošenje novog zakona o trošarinama koji će hibridna vozila napokon tretirati kako zaslužuju. Čak i nevezano uz trošarine, Yaris će biti najpovoljniji hibrid na našem tržištu.
Pogon na benzin i struju
Za pogon Yarisa u hibridnom izdanju zadužen je 1,5 litreni benzinac uparen s električnim motorom i baterijama. Novi sustav je 42 kilograma lakši od onog u Aurisu Hybrid, što se odrazilo i na performansama. Spomenuta kombinacija motora sa 101 KS nudi idealnu opciju, odnosno izbor želite li štedljivu vožnju i potrošnju od 3,5 litre ili naglasak na performanse. Yaris s mjesta do stotke stiže za 11,8 sekundi, a maksimalna brzina je 165km/h. Također, HSD (Hybrid Synergy Drive) pogon omogućuje i vožnju (oko 5 kilometara) isključivo na elektromotor, čime potrošnja goriva i emisija Co2 ostaju na nuli.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....